Kahve Bağımlısı Oldum ☕

Ekim 29, 2019

~Resimler pinterestten alıntıdır.~
Herkese selam!
Bugün yine sohbet tarzı yazılarıma devam ediyorum çünkü yazması kolay.
Bugün evde son günüm. Hatta gün bile değil. 3ü çeyrek geçe arabaya bineceğim. Annem babam da evde yok. Onlarla vedalaşamadan yurda gideceğim. Bu durum beni üzüyor. Ne çabuk geçti koskoca 5 gün.

Dün hiçbir şey yapmadım. Ders çalışacağım diye sabah erken kalktım. Bir kaç video izledikten sonra ablamın bir yere gitmesi gerekti ve yeğenime bakmak zorunda kaldım. Daha sonra da derse oturasım gelmedi. Akşama kadar yeğenimle oynadım. Bir de bir ara dün yorumunu yayınladığım Enigma filmini izledim. Hala okumadıysanız şuraya tıklayarak okuyabilirsiniz.

Hayatımdaki olumsuz şeylerden bahsedeyim biraz. Sanırım kahve bağımlısı oldum. Şu bir kaç haftadır sürekli kahve içmek istiyorum. Sabah kalkar kalmaz hemen kahve içiyorum. Kafamda sürekli kahve içme düşüncesi var. Hala ergenlik çağında olduğum için böyle bağımlılıklar normal sanırım. En azından sigara, içki gibi kötü şeylerin bağımlısı değilim. Sadece kafein bağımlısıyım.

Birazdan yurda gitmek için hazırlanmaya başlayacağım. Evde tek olmasam açar şarkı dans ede ede hazırlanırdım ama tek olunca mutsuz oluyorum. Dokunsalar ağlayacağım resmen. Bir kahve içeyim de kendime geleyim.

Bu arada Cumhuriyet Bayramı'mız kutlu olsun!

Bugünlük de benden bu kadar. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere,
Hoşçakalın!

You Might Also Like

13 yorum

  1. Hangimiz kahve bağımlısı değiliz ki zaten. İçine koyuyolar türlü türlü şeyler bağımlı oluyoruz

    YanıtlaSil
  2. Ben de kola bağımlısı oldu.Her gün en az 2-3 bardak içiyorum.Galiba ergenlikten dolayı.Dediğin gibi sigaradan fln daha iyidir ama benimki kahveden daha zararlı ): .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kahveye yönel sen de çok güzel tadı 😂 Kafein yüzünden işte hep bunlar. Aslında bağımlılık yapan o

      Sil
  3. Bitki çaylarını da hiç sevmem ki. Belki sınav haftam bitince kahve içmeyi de bırakırım

    YanıtlaSil
  4. Türk kahvesi severim bende. Ama keyif için içmesi güzel.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Türk kahvesi keyfi güzel oluyor ya. Ben de çok severim

      Sil
  5. ben de üniversite sınavına hazırlanırken uykum açılsın da ders çalışayım diye her gece Türk kahvesi yapardım ama üç fincan :D Kahve çok güzel bir içecek aslında faydaları da var ama bana çarpıntı yapmaya başlayınca çok içmemeye başladım. Şimdilerde süte kakao karıştırıp şeker koyup kakaolu süt yapıyorum çok güzel oluyor tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir ara her gece uyumama yardımcı olsun diye içerdim. Ama bir zaman sonra yapması zor geldi. Uğraş gerektiriyor ve ben üşengecim

      Sil
  6. Çok fazla içmiyorum ki günde 3 fincan belki 4

    YanıtlaSil
  7. yaa o kahve beni 12.sınıfta hasta etmişti :(( içiyorsan bile nescafe tarzı şeyler içme bence. Sütle seyrelt epey.

    YanıtlaSil
  8. ayol ben de neskafeciyim yaniiii ama bol sütle içiyorum o zaman daha iyi oluyoo. yeğenle oynamak tatlı bişi kiii :)

    YanıtlaSil
  9. Kafein işte ya içinde kafein olan her şey bağımlılık yapıyor bir süre sonra.Evde tek olmayı ben seviyorum ya.Aç son ses müzik karışan yok deli gibi dans et.

    YanıtlaSil
  10. Ayyy kahveye bir kere alışınca bağımlı oluyorsun ben küçüklükten beri çok içiyorum , hatta artık günde iki kere ilki sert bir kahve uyandırsın diye ikincisi daha çok keyif için , kahvem bitince elim ayağım titriyor , başım ağrıyor , koşarak markete gidiyorum :D

    YanıtlaSil

Popular Posts

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *