Ağaç Ev Sohbetleri #06

Ekim 07, 2019



~Resimler pinterestten alıntıdır.~
Herkese selam!
Bugün ağaç ev sohbetlerinin 6. yazısıyla karşınızdayım. İnternetim olmadığı için geç yayınlıyorum biraz. Zar zor internet buldum valla.
Neyse boşverelim bunları ve bu haftanın konusuna gelelim.
Bu haftanın konusu
Söz, nişan, çeyiz alışverişi, kına gecesi, fotoğraf çekimleri, düğün salonları ve hepsinin arkasındaki şatafat düşkünlüğü… Ülkemizdeki düğün adetleri hakkında neler düşünüyorsunuz? Sizin hayalinizdeki düğün nasıldır?

Bence bu düğün adetleri çok saçma. Mesela benim ablam geçen sene evlendi. Fazla maddi durumumuz yok ama her şeyin en gösterişlisini yaptık. Çeyizler falan çok gereksiz bence. Bir de onları sermek var... O daha bir işkence. Herkes sana bir şey soruyor, bağrışmalar, koşturmalar...
Bir de daha yeni aldığın, kullanmak için sabırsızlandığın şeyler daha elini bile sürmeden kırılıyor. Tabi geleneklerimiz böyleymiş, bize bir şey demek düşmezmiş.
Bunlara verdiğin parayla kim bilir neler yaparsın.

Gelelim benim hayallerimi süsleyen düğüne.
Bizim burda göl kıyısında bir kır düğün salonu var. Düğünümü orda yapmak istiyorum. Gelinlik olarak da ablamın aksine kabarık olmayan bir gelinlik istiyorum. Pulsuz, sade bir şey.


Herkesin eğlenebileceği bir düğünüm olsun istiyorum. Çünkü normal düğünlerde aileler çocuklarını bırakıp oynamaya falan kalkıyolar. Çocuklar da sıkılıyolar. Ben onlar da eğlensin istiyorum. Bu yüzden onlar için palyaço falan çağırabilirim. O palyaço hem onları eğlendirir hem de gölün oradaki parkta onları oynatır ve aileleri oynarken onlara bakar.
Benim hayalimin düğünü bu.

Bu günlük de bu kadar. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere,
Hoşçakalın!

You Might Also Like

13 yorum

  1. Hayallerin gerçekleşir dilerim :)

    YanıtlaSil
  2. dilediğin gibi bir düğün yaparsın umarım. abartıyı ben de sevmiyorum. hoş ve samimi olsun yeter :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ya öyle abartı şeylere ne gerek var. Boşa masraf hep 😂

      Sil
  3. Güzel ve abartısız istekler. Her şey gönlünce olsun:)

    YanıtlaSil
  4. Vaay ne güzel bir düğün hayali bu. Gelinliğine de bayıldım. Umarım istediğin gibi bir düğün yaparsın :)

    YanıtlaSil
  5. palyaço çok güzel bir fikir :D

    YanıtlaSil
  6. Palyaço fikri çok yaratıcı olmuş:) herşey gönlünüzce olsun

    YanıtlaSil
  7. Hayalindeki düğün gerçekten çok güzelmiş Şevval, her şey istediğin gibi olur inşallah :)

    YanıtlaSil
  8. Dediğiniz çok doğru o kadar para harcamak yerine bir yerleri gezebilirsiniz.Umarım düğünün istediğin gibi olur. :)

    YanıtlaSil
  9. ne tatlı hayal kiii. göl kenarında eğlencelii, palyaço ne güzeeel :) internet bulamn daaa :)

    YanıtlaSil

Popular Posts

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *