Yıkıldım

Ekim 17, 2019

~Resimler pinterestten alıntıdır.~
 
Herkese selam!
Bayadır buralarda yoktum. Aslında bayadır hayatta yoktum. Hani herkesin ara sıra bir depresyon dönemi vardır. Hiçbir şey yapmak istemezler, sadece yatmak isterler. Tam olarak o dönemdeydim. Aslında tam olarak öyle de sayılmaz. İnstagrama falan giriyordum, okulda eğleniyordum. Ama buraya giremedim nedense. Girsem de yazı yazasım gelmedi. Aklıma yazacak bir şeyler gelse yazardım belki. O da olmadı.  Neyse. Şimdi buradayım.

Hayatımda pek bir şey olmadı. Beni mutlu eden bir olaydan bahsedeyim. Bir projeye katıldım. Çok istiyordum bu projeyi. En sonunda katıldım.

Projeden bahsedecek olursam,  kazak bir arkadaşım olacak ve bu kişiyle almanca bir şekilde her ay farklı bir konu üzerine mailleşeceğiz. İlk projede Mısır arkadaşımız olacaktı ama oraya sınıftan katılım çok fazlaydı bu yüzden çekiliş yapıldı. Asla çekilişleri kazanamam.
Kazak şeyine de katılamıyordum. 10 kişi lazımdı ama ben tam 11.kişiydim. Saliseyle kaybettim. Sinirlerim bozuldu, ağlamaya başladım. Arkadaşlarım da dayanamadı ve bu yüzden yeni bir çekiliş yapıldı. Bu sefer şansım yaver çıktı ve ben kazandım. Şimdi mektup yazmak için hocadan bir konu bekliyoruz. Çok heyecanlıyım. 

İnstagramda da değişik olaylar yaşadım.  Fake bir çocuğu takip ediyormuşum. Bunu fark ettim ve çocuğun orjinal hesabını bu çocuğa attım. Asla fake olduğunu kabul etmedi. Şuan baya yakın arkadaşız ve sonunda fake olduğunu kabul etti. Eğlenceli çocuk.

Neyse. Bugün yine çok fazla konuştum. Gideyim ben şimdi. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere,
Hoşçakalın!

You Might Also Like

6 yorum

  1. ay hadi kolay gelsiiin aksiyonlu geçmiş günleriin :)

    YanıtlaSil
  2. Proje eğlenceli duruyor. Katılmana çok sevindim.

    YanıtlaSil
  3. Proje güzelmiş. Bende dil olmadığından yapamazdım herhalde:)
    Bu arada bloğunuza mail abonelik butonu koyarsanız daha rahat takip edebiliriz:)

    YanıtlaSil
  4. Özledik valla seni. Sensiz eğlencesizdi buralar. Proje de ne güzelmiş. Böyle şeyler bizim zamanımızda da olsaydı keşke.

    YanıtlaSil
  5. Eğlenceli, huzur dolu günlerin olsuun :)

    YanıtlaSil
  6. Mail projesi çok güzelmiş.Keşke bizde de böyle etkinlikler olsa.

    YanıtlaSil

Popular Posts

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *