Sohbet Muhabbet

Ekim 11, 2019


~Resimler pinterestten alıntıdır.~
Herkese selam!
Nasılsınız? Ben çok yorgunum. Bugün 10 saat dersimiz vardı. Üstüne bir de 2 saat ayakta yol çektim. Terminal arabası yine bildiğimiz gibiydi; Tıklım tıklım.

Her şeye rağmen şuan evimdeyim. Mutluyum, huzurluyum. 

Babamın emeklilik işi hallolmuş, yatırdığı para işe yaramış. Haftaya inşallah çekecek parasını. 
Yeğenim de artık yabancılık çekmeye başlamış. Teyzem falan kucağına aldığında ağlamış. Ben aldığımda ağlamadı ama yüzüme de bakmadı kerata. Şimdi biraz biraz alıştı. Konuşuyorum, anneme bakarak gülüyor. Trip falan atıyor. 

Oda arkadaşı meselesi de hâlâ çözülemedi. Kural koyduk ama uymuyor. Sabahın köründe komedinin çekmecesini cart curt açıyor. Söylüyoruz, "öyle ses çıkıyor napayım" diyor. Açma diyoruz "önemli eşyalarım orda" diyor. Deli ediyor bizi. Ayyy bir de asıl çıldırtan olayı anlatayım. Sevgilisi var demiştim ya, onu seviyomuş ama eski sevgilisine aşıkmış. Verdiği cevaplar o kadar sinir bozucuydu ki. "Neden sevgilisin o zaman ayrıl." Diyoruz olmaz diyor. "Diğeriyle neden ayrıldın o zaman" diyoruz "abim yakaladı" diyor. Hadi bir insan abisi yakaladı diye ayrılır da başka sevgili yapar mı ya. Ne saçma bir insan.

Şu en son yazım olan Nostaljik Şarkılar'a çoğu kişi "bunlar daha yeni şarkılar" yazmış. Arkadaşlar, küçüğüm. Bana göre nostalji o. Bu yorumlar biraz moralimi bozdu. Size göre de bir nostaljik şarkılar yazarım.

Neyse, çok konuştum yine. Gideyim en iyisi ben. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere, 
Hoşçakalın!

You Might Also Like

6 yorum

  1. Ahahaha büyümüşte küçülmüş sanki. Maşallah ❤

    YanıtlaSil
  2. O nasıl bir ilişki durumudur lan.Şimdiki insanlar sırf sevgilisi olsun diye sevgili oluyorlar.

    YanıtlaSil
  3. Sorma yaa. Odadayken ergen aşk dizisinde gibi hissediyorum kendimi

    YanıtlaSil
  4. ay sen bakma yorumlara öyle. keyfine göre yaz seen. hepsi güzel şarkılardııı :) senin nostaljin senin nostaljin ayol. herkesin nostaljisi kendineee hihiii :) alınma öyleeee :) haberler güzeldi. ay oda arkadaşın valla denişik, çok çeşit biriii :) söledikleri de komik yaniii :) ama düzeltirsiniz onuuuuu :)

    YanıtlaSil
  5. Sen keyfine göre yaz. Okuyan okur ;))

    YanıtlaSil

Popular Posts

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *