Sürünmeye Devam

Ekim 25, 2019

cinderella mood ile ilgili görsel sonucu 
~Resimler pinterestten alıntıdır.~
Herkese selam!
Nasılsınız bakalım? Beni sorarsanız iyi olmaya çalışıyorum. 11. sınıf gerçekten çok ağırmış. Neyse yapacak bir şey yok. Sürünmeye devam.

Bugün deneme olduk. Başlarda herkes bir tyt denemesi olduğunu söyledi. Sınıftaki herkes tyt çalıştı. Ben hariç tabiki. Tyt kitaplarım yanımda  olsa çalışırdım belki ama tyt de hiç sevmem. Neyseki deneme 11. sınıf denemesiymiş. Matematikten 2 boşum var sadece ama 5 tane üst üste C şıkkı yapmışım. Kesin orda en az 2 tane falan yanlışım çıkar. Edebiyat hiç çalışmadığım için ayıp olmazsa sıçtım yani. Bir insan hiç mi bir şey bilmez ya. Bir sorudaki cümleyle diğer sorunun cevabını bulmaya çalışacak kadar berbat bir haldeydim. Siz düşünün yani. Sosyale hiç bakmadım zaten. Fende de kimya hariç hepsi iğrençti. Bu haftasonu beni baya bir tekrar bekliyor. 

Pazartesi günü yarım gün olduğu için okula gitmeyeceğim. Salı günü döneceğim yurda. Çalışacak bir sürü günüm var yani. İnşallah diğer planlarım gibi gerçekleştiremeyeceğim bir plan olmaz. 

Perşembe günü okulda nöbetçiydim. Daha doğrusu "hizmetçi". Ayy aşırı yoruldum yaa. Bir o yana koştur, bir bu yana koştur... Zor bir gündü. Okul çıkışı kendimi direkt yatağa atma gibi bir hayalim vardı ama banyo yapıp hemen kursa gitmem gerektiği için asla oturamadım. Kursta da ölü gibiydim. Sürünüyordum artık. Yurda gidince ilk defa etütten önce uyudum. Yetmedi tabiki. O uyku öyle tatlı geldi ki anlatamam. Etütte de süründüm. 
Bir 3 saat önce falan da eve geldim. Normalde bugün matematik kursum vardı. Saat 6 gibi yurttan çıkıyordum ama hoca raporluymuş erken çıktım. Arabalarda da bir buçuk saat kadar falan süründükten sonra eve geldim. Sonra daha oturamadan annem ablamlara gittiğimizi söyledi. Sürüne sürüne gittim resmen. Ne çok sürünmüşüm bu hafta. Hala da sürünmeye devam ediyorum.

Bu yazımı şuan ablamın bilgisayarından yazıyorum. Bilgisayardan yazmak ne kolaymış ya. Keşke hep bilgisayardan yazsam. Ama sanırım şimdilik telefondan idare etmem gerek.
Şu bahsettiğim almanca projesi için de dün mektup arkadaşıma mailini attım. Geri cevap vermesini bekliyorum.

Şimdilik benden bu kadar. Bu hafta baya bir şey yapmışım. Dolu dolu bir yazı oldu. İnşallah okurken sıkılmamışsınızdır. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere,
Hoşçakalın!

You Might Also Like

7 yorum

  1. Yaa ne sıkılması. Çok seviyorum senin şu sohbetlerini. Baya samimi oluyor

    YanıtlaSil
  2. Yorma kızım kendini bu kadar. Üzülüyorum bak uzaklardasın zaten. Dinlen azıcık

    YanıtlaSil
  3. Şu okul ne olacak ya hayatımız ders,hayatımız sınav,hayatımız öğrenmek.Sağ olsunlar okuldan nefret etmemi sağladılar.Dahada sevmem ben okulu.Mezun olunca ha mezun oldun şimdi çalış.Sonra 65 yaşına geldin emekli oldun olley hayallerimi gerçekleştirebilirim.Hiç bir şey yapamıyorsun o yaşta mutfağa bile gidemiyorsun.Nasıl bir sistemin içerisindeyiz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy valla ne olacak bu halimiz. Eğitim sistemiyle gencecik yaşta çürüyüp gidiyoruz valla

      Sil
  4. olsun olsuun yoğun günler iyidir iyi :)

    YanıtlaSil

Popular Posts

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *