Uygulama Önerisi: SLOWLY

Ekim 20, 2019

Herkese selam!
Bugün sizlere bir uygulama önerisiyle geldim. Bu uygulama mükemmel bir uygulama. Yani daha yeni keşfettim ama şuan kullandığım kadarıyla mükemmel ve baya faydalı bir uygulama.

Uygulamadan bahsedecek olursam, uygulama bir dijital mektuplaşma uygulaması. Bizim bu almanca öğretmeninin projesinin uygulama hali. Bu uygulamaya bildiğiniz dilleri ve ne kadar bildiğinizi yazıyorsunuz, ilgi alanlarınızı giriyorsunuz ve size uygun adaylar çıkıyor. Anlatınca tinder gibi oldu😂 Ama asla tinder gibi değil. Flörtleşmek yasaktı sanırım. Karşınıza size uygun bir sürü aday çıkıyor. Bunların altında ülkeleri, bildiği diller ve sizinle ortak ilgi alanlarının sayısı yazıyor. Beğendiğiniz, size uyan birinin profiline girip altta bulunan + simgesine tıklıyosunuz. Daha sonra mektubu yazıyorsunuz. Ve göndere tıklıyorsunuz. Ama bu mektup hemen gönderilmiyor. Sanırım karşıdakinin saat dilimine göre gönderiliyor. Mesajı gördükten sonra o da isterse size cevap yazıyor ve böylece konuşma başlamış oluyor.

Uygulama bence baya iyi. Dil geliştirmek isteyenler için birebir. İndirmek isterseniz şuraya tıklayabilirsiniz.

Bugünlük benden bu kadar. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere,
Hoşçakalın!

You Might Also Like

5 yorum

  1. Uygulama gerçekten güzele benziyor. Benim gibi dilini geliştirmek isteyenler için güzel bir uygulama. Tavsiye için sağol. Hemen indiriyorum 👍

    YanıtlaSil
  2. Bunu bilmiyordum. Bir deneyeyim bakalım, amacına uygun kullanılırsa faydalı olur. Çok teşekkürler paylaşım için :)

    YanıtlaSil
  3. aaa saol yaaa ne güzel bişiymiş buuu herkese söleriiim :)

    YanıtlaSil
  4. Uygulama çok ponçik duruyor. Bende böyle bişey arıyordum.

    YanıtlaSil
  5. Yükledim bile :)) İnşaAllah amacının dışına çıkmaz.

    YanıtlaSil

Popular Posts

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *