Okul Mimi

Ekim 21, 2019


~Resimler pinterestten alıntıdır.~
Herkese selam!
Bugün sizlere bir mimle geldim. Ama bu mimi kim başlattı ya da ben kimden gördüm hiç bilmiyorum. Unuttum valla. Gördüğüm kişi kusura bakmasın lütfen. Neyse mime geçelim.

1) ilkokulda nasıl bir öğrenciydin ?

İlkokulda sessiz,sakin, içine kapanık bir öğrenciydim. Arkadaşlarımın hiçbiri beni sevmezdi. Hep arkamdan iş çevirirlerdi. Belki de onlar yüzünden böyle olmuşumdur.


2) Dostluk kavramına inanır mısın ?

İnanırım. Her ne kadar ilk okul ve orta okul bana dostlar katmasa da lise bana çok güzel arkadaşlıklar, dostluklar kattı. Bunda yurtta kalmamın etkisi de çok büyük tabiki.


3) Okul hayatında zorlandığınız ders veya dersler ya da önerileriniz var mı?
Zorlandığım dersler her sene değişiyor. Geçen sene kimyadan çok zorlanırken bu sene şimdilik kimyam mükemmel. Bu sene fiziğim baya yerlerde. Öğretmenimiz güzel anlatamıyor ve bu yüzden anlayamıyorum.


4) Öğretmeninizle yaşadığınız komik bir olay var mı ?

Öğretmenlerle aram diğer öğrenciler gibi iyi olmadı hiç. Dersler harici pek konuşmam. Bu yüzden de pek olay yaşamadık.


5) Hiç sınıf başkanı veya başkan yardımcısı oldun mu ?

Utangaç ve içime kapanık olduğum için böyle şeylere hiç aday olmam. 


6) Hiç öğretmen olmayı düşündün mü ?

Düşündüm. Ama çok saçma bir nedenden dolayı. İlk okulda öğretmenimiz çok ödev verirdi. Bende hep şey diye düşünürdüm "Biz bu ödevlerle boğuşurken öğretmen yan gelip yatıyor". Bu yüzden ileride öğretmen olup öğrencilerime bir sürü ödev verecektim ve onlar ödevlerle uğraşırken ben yatacaktım. Gerçekten saçma bir neden.

Bu mime katılmak isteyen herkes katılabilir. Bence çok güzel bir mim.  Şimdilik benden bu kadar. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere,
Hoşçakalın!

You Might Also Like

7 yorum

  1. Ahahah ne değişik bir neden bu 😂

    YanıtlaSil
  2. İçten cevaplardı 👍😊🤚

    YanıtlaSil
  3. Mim sorularını hazırlayan İrem Can'dı. Öğretmen olmayı isteme sebebiniz hayli ilginç. Öğrencileriniz yandı desenize:)))

    YanıtlaSil
  4. öğretmen olmayı isteme sebebi güldürdü.:) çocuk aklı işte :)

    YanıtlaSil
  5. heeey nasıl oldun yaniiii onlar yüzünden. sessiz çekingen olduğunu mu sölüyon. seni neden kimse sevmesin bee yaaa. ben seviyom bi keree. çok da şirin buluyom seni ayolcuum :)

    YanıtlaSil
  6. Öğretmen olmak istemene çok güldüm

    YanıtlaSil
  7. Öğretmen olma isteme sebebin güldürdü. Ben şey demeni bekliyordum, ileride öğretmen olacağım ve öğrencilerime ödev vermeyeceğim. :)

    YanıtlaSil

Popular Posts

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *