Life Update

Ekim 01, 2019


~Resimler pinterestten alıntıdır.~
Herkese selam!
Nasılsınız bakalım? Ben iyi olmaya çalışıyorum. Kurslarımız bu hafta başladı. Daha şimdiden yorulmaya başladım. 
Yarın trigonometriden quizimiz var. Akşam da tiyatroya gideceğim. Tiyatronun adı Keşanlı Ali Destanı. Ahmet Vefik Paşa Tiyatrosunda olacak. Okulun sadece böyle sosyal etkinliklere götürmesini seviyorum sanırım. 

Şuan George Orwell'in 1984 isimli kitabını okuyorum. Kitabı çok sevemedim. Ağır bir dili var. Siyasi bir kitap olduğu için anlayamıyorum. 
Yarın yeni okuma kitabı almaya gideceğim. 
Quiz olmasa yarın güzel bir gün aslında.

Pazar gününden beri burayla pek fazla ilgilenemedim. İnternetim bitti. "Bu yazıyı nasıl yazıyosun?" diye soracak olursanız kendime engel olamadım ve 2Gb internet paketi aldım. Faturamı aşmamdansa paket almam daha mantıklı geldi bende aldım. 

Blogumun istatistikleri de çok düştü. Üzülüyorum böyle olunca. Artık yazılarım okunmuyor. Ama olsun ben yine yazarım. İyi oluyor böyle.

Neyse şimdilik benden bu kadar. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere!
Hoşçakalın!

You Might Also Like

6 yorum

  1. Ne olursa olsun yaz sen. İçini rahatlatmak için bile olsa yaz. İstatistikler çıkar, düşer. Ama illaki seni okuyan birileri vardır buralarda. Biz varız :)

    YanıtlaSil
  2. 1984 belki de eski basım olduğu için ağır gelmiş olabilir, bir seferinde bana da öyle olmuştu. Yine de bir şans daha verebilirsin :) Trigonometri de başarılar, çok severdim ben de. Ve hep yazmaya devam et, okunmasa da kendine hatıra, burası senin defterin :)

    YanıtlaSil
  3. 1984 ülkemizde geç keşfedilen ama tam da dönemi anlatan bi kitap, belki sonra yeniden deneyebilirsin.

    YanıtlaSil
  4. Haha aynı şehirde yaşamak ! Ben de o tiyatroya gitmeyi düşünüyorum. Bütün yaz hiç tiyatro olmadı. Yorumlarını paylaş lütfen :)

    YanıtlaSil
  5. heey kurslar kolay gelsiin quizz kolay gelsiiin :) keşanlı izledim eğlenceliiii :) o kitap ağır evet yaaa. paket almışsın hayırlı olsuun. heey sen istatistikleri boşver. şimdi sonbahar geldi yaa, herkes alışma döneminde okullar filan açıldı, yakında herkes yerleşir, artar yineee. hepimizin düşüyoooo. okuyoz ki biz seni hem de çok severek biliyon. unutma sen bizii. seni seviyoz ki vallası. sen artık aramızda en sevilen ve en iyilerdensin yeminlen yaaa. annat sen hep bizeeee :)

    YanıtlaSil
  6. Sen yaz kızım kimse okumasın ben yine okurum

    YanıtlaSil

Popular Posts

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *