Ders Çalışmalı Bir Pazar Günü

Ekim 27, 2019



~Resimler pinterestten alıntıdır.~
Herkese selam!
Her gün yazı yazmakta alışkanlık oldu. Bugün hiç giremedim buralara. Çünkü kendimi şaşırttım ve sabah erkenden kalkıp ders çalıştım. Neden böyle bir şey yaptım bilmiyorum. İyi oldu ama. Denemeden sonra tekrar yapmam gerektiğini daha iyi anladım.
Annemler evde yoktu o yüzden biraz aç kaldım. Ekmeğime süreceğim şeyi bir türlü bulamadım ve bu yüzden diyet kahvaltısı gibi bir kahvaltı yaptım. Ve tam sinirlenmelik bir şey oldu. Kahvaltı masamı toplarken ekmeğe süreceğim şeyi buldum.

Neyse. Bu tatsız olaylar benim moralimi bozamadı tabiki. Kahvemi yaptım ve hemen derse oturdum. Bizim bir hocamız var. Dersi çok güzel anlatıyormuş. Bizim derse hiç girmediği için ben bilmiyorum ama öyle diyorlar. Onun bir YouTube kanalı var. Açtım o kanalı, izlemeye başladım videolarını. Önümde de kağıt. Yazdığı her şeyi not aldım. 2 video izleyip 10 dakika mola verdim. Daha sonra tekrar aynı şekilde yaptım ve böyle tam 6 saat ders çalıştım. En sonunda beynim yandı ve bıraktım. Yarın yine aynı şekilde fiziği bitirip matematiğe başlayacağım. Salı günü de gitmeden önce biraz biyolojiye bakarım.

Bu akşam ablamlar bizde kalıyor. Benim yatağım 2 kişilik olduğu için benim yatağımda yatmak istiyolar ama bende vermek istemiyorum. Çünkü zaten yurtta küçücük yatakta yatıyorum eve gelince rahat olmak istiyorum. Ama ablam bunu anlamıyor. Yatacak artık. Yapacak bir şey yok.

Bloguma da bir şeyler oluyor. Şu adsense hesabım bir türlü onaylanmadığı için kapattım. Sonra tekrar açıp yine onaya soktum. Yazı stilimi falan değiştiremiyorum. Büyüklüğünü de değiştiremiyorum. Resim de normal koyamadım. Seçtim telefonumdan ama resim değil de bir sürü yazı çıktı karşıma. Neyseki önizleme yaptığımda normal resim oldu. İnşallah bir sıkıntı olmaz.

Neyse. Bugünlük de benden bu kadar. Yarın yine yazarım büyük ihtimal. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere,
Hoşçakalın!

You Might Also Like

10 yorum

  1. Ayyy her saat yaz sen ya güzel oluyor. 6 saat ne çok. Nasıl dayandın? Ben 2 dakika çalışıyorum sonra sıkılıp bırakıyorum. Helal olsun valla 👏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim💜 Plan yapınca uymadan edemiyorum. İçim rahat etmiyor

      Sil
  2. Yatağın rahat biz napalım. Hem o yatağın yarısı benim hakkım söylenme hiç

    YanıtlaSil
  3. Bizsiz aç kalmışsın kıyamam yavrum. Kendini çok yorma deyip duruyorum ama dinlemiyorsun ki beni

    YanıtlaSil
  4. Plan yap. İstemesen de uymak zorunda kalıyorsun. Denendi ve onaylandı 😂

    YanıtlaSil
  5. Hangi okulda okuyorsun merak ettim doğrusu. FKB okuyunca acaba lise mi dedim, yurt deyince acaba ünv. mi dedim ;)) Sana başarılar diliyorum yanmasın beynin, zevkle çalış dilerim ki...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lisede okuyorum. Evime uzak olduğu için okulun yurdun da kalıyorum. İyi dileklerin için teşekkürler 💜

      Sil
  6. 6 saat nedir ben maximum 30 dk çalışabiliyorum.Helal olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla eksiklerin farkına varınca ve sınavların yaklaştığı gerçeğiyle yüzleşince çalışılıyor. Normalde bende asla bu kadar fazla çalışmam

      Sil
  7. heeey tabiii videolarla çalışmak çok zevkliiii :) yatak da e olacak artık o kadar hihihi :)

    YanıtlaSil

Popular Posts

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *