Hastane İstanbul

Ekim 03, 2019

Hepinize selam!
Bugün bir belgesel önerisiyle karşınızdayım. 
Bu belgeseli bana ablam önerdi ve iyi ki önermiş çünkü çok güzel. Ben tıp istediğim için bu alana ilgim var. Özellikle kardiyoloji doktoru olmak istediğim için bu belgesel daha da ilgimi çekti.

Belgeselde beğendiğim bir diğer özellik gerçek olması. Acılar, sevinçler, umutlar... Hepsi gerçek. 
Belgesel İstanbul Dr. Siyami Ersek Göğüs Kalp ve Damar Cerrahisi Eğitim Ve Araştırma Hastanesi'nde geçiyor. Buraya gelen hastaları kurtarmak için elinden gelenin en iyisini yapan doktorlardan bahsediyor. Bu doktorların hastalara müdahalelerini, onlar için çok fazla çaba sarfettiklerini gösteriyor.

Belgeseli gözlerim dolu dolu izledim. Çünkü ameliyata giren insanların yakınlarının yüzlerindeki umudu gördüm, onların acılarını hissettim. 10 aylık bebekten tutun 70 yaşındaki dedelere kadar herkesin yaşam mücadelesini gördüm. Bunları görüp de ağlamamak elde değil. TRT mükemmel bir iş yapmış gerçekten. 

İzlemek isterseniz ilk bölümü şuraya bırakıyorum. Ama boş vaktinizde mutlaka bakmanızı öneriyorum.

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere,
Hoşçakalın!

You Might Also Like

13 yorum

  1. TRT Belgeselde bunu ben de izlemiştim. Hasta yakınlarının acıları, umudu konusunda haklısın ama ben daha çok doktorların rahatlığına ve alışmışlığına şaşırmıştım. Bu meslek için en gerekli şey sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy evet ya baya normal bir şey yapıyomuş gibiydiler

      Sil
  2. İlk iki bölümünü izlemiştim.İnsan izleyince geriliyor.

    YanıtlaSil
  3. Çok verimli bir yazı. Deeptone arkadaşımızın bloglardan seçmeler isimli yazısında sizi gördüm ve ziyaret etmek istedim. İyi çalışmalar.

    YanıtlaSil
  4. ay izlicem tabii duymadıydım saol :) son yazımdasın bi deee :)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba...Tanışmaya geldim Doktor (!) Hanım :)) Umarım dileğin gerçekleşir güzel yürekli kız :))

    YanıtlaSil
  6. Mutlaka izlemeye çalışıcam:)

    YanıtlaSil
  7. Duygusal belgeselleri severim. İzleyeyim bunu.

    YanıtlaSil

Popular Posts

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *