Müzik Mimi

Ekim 23, 2019


~Resimler pinterestten alıntıdır.~
Herkese selam!
Bugün yine bir mimle geldim. Bu aralar baya bir mim var ya. Bu mimi başlatan Sezyum'a teşekkürler. Sorular falan çok güzel. O zaman cevaplamaya geçeliiiiim.


1) Sen bir şarkı olsaydın seni kim seslendirsin isterdin?

Ben bir şarkı olsaydım beni Athena grubunun seslendirmesini isterdim. Çok seviyorum o grubu ya. Bazı söylediği şarkılar bana göre değil ama kişiliklerini seviyorum.

2)Şimdiye dek gittiğin en iyi konser hangisiydi?

Ben fazla konsere gitmem. Genelde hep birilerinin zoruyla gitmişimdir. Bu yüzden pek zevk almam. Şu yaşıma kadar kendi isteğimle gittiğim sadece bir konser var. O da Balfest. Şehinşah, Ufuk Baydemir, Melek Mosso, Yüzyüzeyken Konuşuruz gelmişti. Şehinşah'ı ve yyk'u çok sevdiğim için 2 arkadaşımla beraber gitmiştik. Gerçekten çok sevdiğim ve eğlendiğim bir konser olmuştu.

3)Sence ülkenin en güçlü kadın sesi kim?Bir günlüğüne bir müzik grubunun üyesi olacaksın seç bakalım.

Bence ülkenin en güçlü kadın sesi Deniz Tekin. Şarkıya girdiğinde tüylerim diken diken oluyor resmen. Özellikle Susamam şarkısında baya iyiydi.
Bir günlüğüne bir müzik grubunda olsaydım bu grup Athena olsun isterdim. Nedenini zaten ilk sorudan anlamışsınızdır. O yüzden yazmıyorum.

4)Çocukken hangi sanatçının hayranıydın?

Küçükken Hadise'nin baya hayranıydım. Özellikle şu dum tek tek şarkısının. Açıp açıp dans ederdim evde. Konser falan verirdim. Bir de Selena Gomez var. Onun da büyük hayranıydım. Kendimi o olarak hayal edip evde konser falan veriyordum. Hatta biraz delice gelebilir ama o kadar kendimi kaptırıyordum ki ingilizce bile konuşuyordum.

5)Bir şarkıda söz mü önemli beste mi?

Bence ikisi de önemli. Ben genelde bestesi güzel olan şarkıları beğenirim ama söz de beste kadar önemli. Biri yemeğin tuzu biri salçası.

6)Rap piyasası çok gündemdeyken sormadan olmaz en iyi Türk rapper kim?

Bence en iyi türk rapper Ceza. Adam yıllardır bu işi yapıyor ve bence gayet başarılı. Ama global olmaya bakarsak Ezhel Dünya'da baya tanınan biri. Bu bakımdan o da çok başarılı.

Bu mime katılmak isteyen herkes katılabilir.
Bu günlük de benden bu kadar. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere,
Hoşçakalın!

You Might Also Like

6 yorum

  1. Ne güzel cevaplar veriyosun bu mimlere 😍 Nolur hep mim yaz

    YanıtlaSil
  2. Athena grubunu ben de çok seviyorum.Çok fazla rap sevmesem de dediğin gibi Ceza en iyi Türk rap çisi.Türklere rap i tanıtan isim bile denilebilir.

    YanıtlaSil
  3. Ya evet gerçekten Athena'yı ben de çok severim. Şarkılarını da, kişiliklerini de... Selena Gomez'i de severdim çocukken...
    Güzel cevaplarr:)

    YanıtlaSil
  4. heey son yazıma bi baksana, ortak öykü yazcaz, sen de katılmak ister misiin :)

    YanıtlaSil
  5. ezhel, ceza, deniz tekin. haklısıın. ben de şebnemden sonra en çok deniz tekini seviyoree. balfest iyimiiiş :) çok hoştu yine bu cevaplarıın :)

    YanıtlaSil
  6. Athena çok severdim bende bir dönem :)Çok keyifli mim olmuş ellerine sağlık canım =)

    YanıtlaSil

Popular Posts

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *