Film Önerisi: THE MASK

Ekim 18, 2019


~Resimler pinterestten alıntıdır.~
Süre: 1 saat 40 dakika
Yönetmen: Chuck Russell
Oyuncular: Jim Carrey, Cameron Diaz, Peter Greene
 Tür: Fantastik, Komedi, Aksiyon
Yapım yılı: 1994

Herkese selam!
Bugün sizi haftasonu film arayışlarından kurtarmaya geldim. Diğer bir deyişle film önerisi ile karşınızdayım.

Filmimizin adı "The Mask" . 1994 yapımı bir film. Film aksiyon ve komedi karışımı. Ben filmi izlemeden önce bir korku filmi zannediyordum. Ama neyse ki komediymiş.

Filmin konusuna gelecek olursak;
Bir bankacımız var. Adı Stanley (Jim Carrey). Bu bankacımız çevresi tarafından pek sevilmeyen, saf olduğu için kullanılan biri.
Bir gün, bir davete giremiyor ve evine gitmek zorunda kalıyor. Arabası bozuk olduğu için geçici olarak verilen eski bir arabayla evine doğru giderken arabası bozuluyor. Bir köprünün üzerinde duruyor. Denize doğru bakarken bir şey görüyor ve bunu boğulmak üzere olan insan sanıyor. Hemen denize atlıyor. İnsan sandığı şeyin bir maske olduğunu fark ediyor. Maskeyi alıyor ve evine götürüyor.
Bu maskenin sıradan bir maske olduğunu düşünüyor ve bir akşam takıyor. Kendisinden çok farklı, çok daha cesur bir insana dönüşüyor. Bu maske sayesinde istediği gibi bir insan oluyor ancak başına gelmeyen olay kalmıyor.

Filmi çok beğendim. Özellikle köpeği ile olan kısımları beni çok mutlu etti. Bir kez daha köpeklerin mükemmel bir hayvan olduğunu anladım.
Filmde yapılan espriler, komiklikler falan da gayet iyiydi. Tek beğenmediğim, ana kahramanımızın maske sayesinde işlediği suçları görüp de polise hiçbir şey anlatmamasıydı. Bence anlatsa her şey daha farklı olabilirdi.

Filmi izlemediyseniz izlemenizi şiddetle öneririm. Hemen şuraya tıklayıp izleyebilirsiniz. İzledikten sonra görüşlerinizi paylaşmayı unutmayın.

Şimdilik benden bu kadar. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere,
Hoşçakalın!

You Might Also Like

7 yorum

  1. Bu filmi izlemiştim. Güzel bir film. Eski olduğu çekim kalitesinden falan belli

    YanıtlaSil
  2. eveet komikliiiii :) ay carrey in var bi dolu eğlenceli filmisi yaa :) yes man gibi, babamın penguenleri gibii :) seni görmek de güzel amaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa o filmlerine de bakayım o zaman. Carrey daha önce hiç izlememiştim. Baya bir şey kaçırmışım sanırım

      Sil
    2. izlersin yaaa nolcaak haftasonu evde veya yurtta kız gecesi yaparsınııız hihihi :)

      Sil
  3. ah çok severim jim carrey komedi izlemeyen bana bile film izllettirebilir.

    YanıtlaSil
  4. Jim Carrey her zaman muazzam işler çıkartıyor.Seviyorum bu adamı ya.

    YanıtlaSil
  5. jim carrey'nin mask'ini çook küçükken defalarca izlemiştim.:)
    hatta çizgi filmi de vardı maske'nin, televizyonda yayınlanıyodu. scooby-doo gibi. çizgi filmler çok güzel değil mi ? :D

    YanıtlaSil

Popular Posts

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *