Ağaç Ev Sohbetleri #08

Ekim 22, 2019


~Resimler pinterestten alıntıdır.~
Herkese selam!
Bugün ağaç ev sohbetlerinin 8. yazısıyla karşınızdayım. Geçen hafta depresyonda gibi olduğum için yazamamıştım. Bu hafta gayet iyiyim ve ağaç eve geri döndüm. 

Bu haftanın konusu "Ölmeden önce yapılacak listende neler var? Ya da sadece bir yıl ömrün kaldığını söyleseler ölmeden önce neler yapardın?"

Kendime ölmeden önce yapılacaklar listesi hazırlamıştım aslında. 8. sınıfta hazırladığım için iyi bir lise kazanmak gibi maddeler vardı. Ama şimdi tamamen fikirlerim değişti. 1 yıl ömrüm kaldığını öğrensem bu 1 yılı biraz iyilik yapmaya biraz görmek istediğim yerlere gitmeye biraz da okumak istediğim tüm kitapları okumaya ayırırdım. Ve tabi bir de söylemek isteyip de söyleyemediğim her şeyi herkese söylerdim. Ve tabi bu herkes içinde eski sevgilim de olurdu. Onu çok sevdiğimi ve aklımdan çıkmadığını söylemek isterdim. 
Ayy bir de çok korktuğum ama korktuğum kadar da yapmak istediğim bungee jumping'i yapardım. Bunun haricinde aslında tüm tehlikeli sporları yapardım. Dağa tırmanırdım mesela ya da dağda bisiklet sürerdim. 
Vaktimin çoğunu da aslında sevdiklerimle geçirmek isterdim. Çünkü onları bir daha göremeyeceğim. Bu yüzden onlara zaman ayırıp ne kadar çok sevdiğimi söylemeliyim.
Aslında bunu her an yapmalıyız çünkü ölümün ne zaman geleceği belli olmaz. Ama dünyevi şeylere dalıyoruz işte.

Ben yine çok konuştum ya. Bugünlük de bu kadar olsun. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere, 
Hoşçakalın!

You Might Also Like

7 yorum

  1. Aaa ne güzel şeyler yazmışsın. Benim de ölmeden önce yapılacak listemde aynıları var

    YanıtlaSil
  2. Aslında evet tamda söylediğin gibi.. Yarının garantisi yok. Tamda bugün yapmalıyız hepsini.. Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. Vakit kaybetmeden yapacaklarımızı yapalım o halde.:)

    YanıtlaSil
  4. hayat, ertelemek için çok kısa :)

    YanıtlaSil
  5. bu dediklerini yapabilirsin aslında. böyle listeye dökünce fark ettim ki aslında çabalayınca hepsi olacak şeyler. mesela eski sevgilini hala seviyormuşsun. o zaman erteleme söyle. çünkü yapmadığın için pişman olmazsın, yaptığında kötü geri dönüt olsa bile yine de aklında o işin tamamlandığı belli olacak ve sen de yavaş yavaş unutmaya bakacaksın. eğer ki olumlu olursa da ne güzel işte yeni kapılar açılır. önemli olan sevgi. o sevgiyi bulduysan birisinde ve imkanınız varsa neden değerlendirmiyorsun?
    ben bir kez itiraf ettim yıllarca içimde tutmuştum. artık yorulmuştum yani. en sonunda ne olacaksa olsun dedim. reddedildim tabi ama hayatıma devam ettim. hem de onu unuttum az da olsa. yapmadığım şey için pişman olmak istemem yani. sen de bir düşün :)

    YanıtlaSil
  6. çok tatlıııı. bungee jumping amanin korkarım been :) ama doğa, spor, iyilik, kitap ne güzeel. işallah yaparsın hepsinii. o eski sevgilini de unutursun yani zamanlaaa işallah :)

    YanıtlaSil

Popular Posts

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *