Bir dizi önerisi : SHADOWHUNTERS

Ekim 13, 2019

Herkese bir pazar gününden selam!
Bugün bir Netflix dizi önerisiyle karşınızdayım. Dizimizin adı "Shadowhunters". Bu diziyle arkadaşım sayesinde tanıştım. O arkadaşımla beraber izliyoruz zaten. 
Tek kelimeyle mükemmel bir dizi. Daha ilk sezondayım. Yani yolun başında sayılırım ama şuanlık çok güzel. Hele bilim kurgu tarzı seviyorsanız tam sizlik.

Dizi de her şey var; vampir, shadowhunter, elfimsi yaratık...

Dizi, turuncu kafalı kızımızın gerçekleri öğrenmesiyle başlıyor. Sanırım ismi Clary idi. Bu Clary'nin annesi bir shadowhunter. Ama bunu Claryden saklıyor. Hatta Clary küçükken gerçekleri görüyor ve annesi bu yüzden onun hafızasını siliyor. 

Bir adet kupamız var. Bu kupanın çok fazla bir gücü var. Kötü ellere geçerse dünyanın sonunu getirtebilecek bir güç. Kötü el demişken bir adet kötü kahramanımız var. Adı Valentine'ydi sanırım. Gerçekten isim hafızam kötü. Bu Valentine, kupanın yerini tek bilen kişi olan Clary'nin annesini kaçırıyor. Ona bir büyü yapıyor ve ölmeden ölü gibi yapıyor. 

Clary de aslında kupanın yerini biliyor ancak hafızası silindiği için hatırlamıyor. Annesini kurtarmasının tek yolu kupa olduğu için kupayı aramaya başlıyor ve başına gelmeyen kalmıyor.

Dizide en sevdiğim karakter Alec(Soldan2). Çünkü çok yakışıklı. Simon(soldan1), Clary'nin küçüklük arkadaşı. O da çok şirin biri. Bir de ismini bile unuttuğum lüzumsuz bir karakter var. Clary'nin sevdalısı(sağdan1). İyi bir insan ama ben daha çok Clary ve Alec'i şipliyorum. Fotoğrafta olmayan bir önemli karakter daha var. Tabiki ben onun da ismini unuttum ama internet bu günler içindir. İsmi İsabella'ymış. Gerçekten Clary'den bile mükemmel bir karakter.
Netflix'iniz yoksa internette bölümleri var sanırım. Oradan izleyebilirsiniz. Gerçekten bilimkurgu sevenlerin ayrı sevmeyenlerin ayrı sevebileceği bir dizi.

Neyse, bugünlük benden bu kadar. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere,
Hoşçakalın!

You Might Also Like

8 yorum

  1. Bak bu dizi ilgimi çekti. İzleyecek dizi arıyordum zaten. Hemen bakacağım. Ve ayrıca şu isim hafızanın kötü olması iyi olmuş. Şirinlik katmış yazıya 😂

    YanıtlaSil
  2. Hep görüpte izlemediğim bir dizi.Ama konusu güzelmiş bir şans vermeliyim bence.Teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  3. Bu dizide eşcinsellik öğeleri var bir fragmanında görmüştüm o nedenle izlemekten çekindim..

    YanıtlaSil
  4. ooooo hımmmmm duymadım ama vampirse izlerim hiç kaçırmam saoool oleeey cicişkoğğğ :)

    YanıtlaSil
  5. ya ben bu yeni akıma alışamadım..yaşlıyım sanırım

    YanıtlaSil
  6. Her ne kadar Netflix dizilerine karşı bir önyargımız olsa da bu güzel anlatım adına bu diziye bir şans vereceğiz:)

    YanıtlaSil
  7. Şu diziyi çok fazla öneriyorlar.Dizilerim bitmiyor ki başlıyayım.Ama ilk dizim biter bitmez buna kesinlikle başlayacağım.Tekrardan hatırlattığın için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  8. izliyoom saol iyi gidiyoooo ben de en çok alec i sevdim. valentine, isabelle, jace, magnus, simon, clary :)

    YanıtlaSil

Popular Posts

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *