Nostaljik Şarkılar

Ekim 09, 2019


~Resimler pinterestten alıntıdır.~
Herkese selam!
Bugün değişik bir yazı paylaşmak istedim ve benim için nostaljik olan, dinleyince aklıma küçüklük anılarımın geldiği şarkıları sizlerle paylaşmak istedim. Hem belki siz de dinleyince aklınıza güzel anılarınız gelir. 

İlk şarkımız Umut Kaya- Mevsimler Geçerken. Pek fazla nostaljik sayılmaz aslında ama ben küçükken dinlediğim için bana göre nostaljik.

İkinci şarkımız Ogün Sanlisoy - Saydım. Bu şarkı da benim aklıma küçüklük anılarımı getiriyor. 

Ve üçüncü şarkımız tam anlamıyla çocukluğum. Demet Akalın - Afedersin. Bu şarkıyı küçücük bir çocukken ezberlemeye çalışıyordum. Ezber yeteneğim kötü olmasına rağmen ezberleyebilmiştim. Bu şarkı da benim küçüklüğüm denebilir.

Dördüncü şarkımız Gülşen- Ya Tutarsa. Bu şarkıyı açıp dans ettiğim zamanlar hâlâ gözümün önünde. Ne güzel günlerdi.
Ve son nostaljik şarkımız Demet Akalın - Toz Pembe. Bir aralar herkes "Toz pembe hayaller vardı, pembesi gitti tozu kaldı."diye dolaşıyordu. Tabi bu dolaşanlar arasında ben de vardım. Ablam ve benim en sevdiğimiz şarkıydı bu.

Yukarıdaki şarkıların hepsi benim için ayrı yeri olan nostaljik şarkılar. Umarım beğenirsiniz.
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere, 
Hoçakalın!

You Might Also Like

10 yorum

  1. Nostaljik şarkılaraa her zaman bayılırım.Çok güzel bir paylaşım olmuş:)

    YanıtlaSil
  2. Ay kıyamaaam...Ah bu gençlik :)) Ayol bunlar daha dünün şarkıları :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa valla herkes benden büyük yaa. Kendimi burda 3 yaşındaki çocuk gibi hissediyorum 😂

      Sil
  3. Nostaljik şarkılar benim de içimi titretir hep. Sen çok gençsin anlaşılan, kuzum.😊 Bu şarkılar bana da yakın günlerin şarkısıymış gibi geldi.

    YanıtlaSil
  4. ogün sanlısoy'u çok severim...küçük oğlumda Saydım şarkısını gitarla çalıp söylüyor...

    YanıtlaSil
  5. Nostalji iyidir.MEB interneti ile tam dinleyemesemde hepsi bildiğim şarkılar

    YanıtlaSil
  6. saydım'ı alayım bu listeden ben. geçmiş hep özlenendir.

    YanıtlaSil
  7. hepsini aldım dinleme listemeee saoool şarkı önerileri en sevdiğiiim :) pembesi gitti tozu kaldııııı la la laaa :)

    YanıtlaSil
  8. ogun sanlısoy hak ettiği değeri göremedi bu ülkede :(

    YanıtlaSil

Popular Posts

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *