Ağaç Ev Sohbetleri #05

Eylül 30, 2019

~Resimler pinterestten alıntıdır.~

Herkese selam!
Bugün Ağaç ev sohbetlerinin 5.sini yazıyorum. Ağaç ev sohbetlerinde resmen 1. ayı geride bıraktık. Etkinlik şuanlık çok güzel gidiyor. Umarım bozulmaz.

Gelelim bu haftanın konusuna;
Hayatınızda sevdiğiniz ve şükrettiğiniz şeyler, sizi gün içerisinde mutlu eden küçük detaylar nelerdir?

Hayatımda sevdiğim çok fazla şey var aslında. Mesela kitaplarım. Ne kadar çok kitabım olursa o kadar çok mutlu oluyorum. Kitap okumayı sevdiğim için kitap almayı da çok seviyorum. 

Tabiki sadece kitaplarım değil. Şükrettiğim şey olarak ailem var, vücudumu çok sevmesem de herhangi bir engelim olmadığı için şükrediyorum. Yaşadığım hayat için şükrediyorum. Bazen "Keşke bu hayatı yaşamasam" diye düşündüğüm oluyor tabiki. Bu durumla karşılaştığımda  benden daha kötü durumda olan insanları düşünüyorum.

Beni gün içerisinde mutlu eden tek detay yatağım sanırım. Okuldayken özellikle kendimi yatağa atmış bir şekilde hayal edip mutlu oluyorum. İnşallah bunu yapan tek ben değilimdir.

Şimdilik benden bu kadar. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere!
Hoşçakalın!

You Might Also Like

11 yorum

  1. Ah yatak ve uyku benim de favorim. Ellerine sağlık Şevval :)

    YanıtlaSil
  2. Bakış açını takdir ettim Şevval 👍👏😊🤚

    YanıtlaSil
  3. ben de gün içinde yatağıma bir an önce kavuşmayı istiyorum bazen :))

    YanıtlaSil
  4. Kitaplar <3 ailenin değeri yıllar içinde daha da çok anlaşılıyor.. Ellerine sağlık, her zaman ağaç evde seni görmeyi seviyorum (:

    YanıtlaSil
  5. Yorgun argın gelip o yatağa kavuşmak yok mu.. Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  6. empati yapmak en doğrusu zaten,
    yatağımı evet bende çok severim :)

    YanıtlaSil
  7. ha haaa kitaplar ve uyku ve aile yeter beee :)

    YanıtlaSil
  8. Herkes yatak hakkında yatak sanırım herkesin huzur anına kavuştuğu yer *-*

    YanıtlaSil
  9. Kitap, aile güzel de yatağın mutluluk verici özelliği benim açımdan geçerli değil sanırım:) Tam aksine bir şey okur ya da yazarken uykum gelir de yatağa gittiğimde canım sıkılır. Evet, uyku bir ihtiyaç ancak kayıp bir zaman da aynı zamanda.

    YanıtlaSil
  10. Kitaplar ve yorucu bir günün ardından kendimi yatağa bırakma hayali <3

    YanıtlaSil

Popular Posts

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *