Ağaç Ev Sohbetleri #01

Eylül 02, 2019



~Resimler pinterestten alıntıdır.~
Herkese merhaba!

Geçen hafta başlattılan Keşf-i Blogger Etkinliği çok güzel oldu. Bu sayede bir çok yeni blogger tanıdık, birbirimizle etkileşime girdik, çok da güzel oldu. Ama bu etkinlik sadece karşılıklı takipleşmekle kalmamalı tabi ki. Bundan sonraki süreçte bu kaynaşma havasını koruyarak, her blogun birbiriyle etkileşime girdiği, daha aktif olabileceği yeni bir etkinlik düzenlenmiş. Etkinliğin adı, Ağaç Ev Sohbetleri.

Belki her blogun ayrı bir formatı var, kimi kitap, kimi sinema, kimi müzik üzerine yazılar yazıyor. Ancak burada hedeflediğimiz, en azından haftanın bir günü, geniş katılımlı olarak, ortak bir konu üzerine konuşmak.

Bu formatta, her Pazartesi akşamı yeni bir konu üzerine yazılar yazacağız. Bu konular, herkesin üzerine birkaç kelam edebileceği, gündelik hayattan tartışma konuları olacak. Bir nevi kalabalıktan kaçıp, bir ağaç evde toplaşıp sohbet etmek istiyoruz işte :) Ardından dileyen herkes bu konu üzerinde kendi yazısını paylaşabilir.

Bu yazıların unutulup gitmesini de engellemek istiyoruz. Haftanın sonunda, konuyla ilgili içerik yazan tüm bloggerların linkini bulacağınız paylaşımlar da yapacağız. Böylece ortak belirlediğimiz bir konu hakkında, katılan her bloggerın fikrini okuyup, gittikçe büyüyen ortak bir fikir kütüphanesi oluşturmayı planlıyoruz.

Gelelim ilk haftanın konusuna… Yeni etkinliğin ilk sorusu Edischar’ dan geliyor: Televizyon izliyor musunuz? İzliyorsanız veya izlemiyorsanız sebebi nedir?

Konuların bu şekil açık uçlu olması daha faydalı, bu sayede herkes aklına gelen her şeyi yazabilir. Eminim bu yeni etkinlik sayesinde hepimize bir çok ilham alacağımız fikirler kalacaktır.

Tanıtımın gayet açıklayıcı olduğunu  düşünüyorum.Hadi şimdi benim düşüncelerime geçelim:

Ben yaz tatili harici çok televizyon izlemem çünkü yurtta kalıyorum. Yurdun tv odası çok küçük ve dipdibe oluyoruz. Haftasonu eve geldiğimde de cuma akşamları "Hercai" diye bir dizi vardı. Onu izliyordum. Bunlar dışında okul zamanı çok fazla bakmıyorum televiyona. Genelde youtube de oluyorum.

Yaz tatilinde de aptal yaz dizileri fazla dikkatimi çekmiyordu ama bu yaz "Afili Aşk" dizisi çok dikkatimi çekiyor. Her çarşamba ailecek onu izliyoruz. Bazen de çay çekirdek eşliğinde "Yaparsın Aşkım" adlı programı izliyoruz. Bunlar harici pek fazla televizyona bakmıyorum.


Umarım çok katılımlı ve güzel bir etkinlik olur 🙏.

You Might Also Like

17 yorum

  1. Teşekkürler Şevval, düşüncelerini bizimle paylaştığın için. Ama gerçekten aileyle bir araya gelip çay çekirdek yaparak tv izlemek keyifli oluyor :)

    YanıtlaSil
  2. Eline sağlık Şevval, her hafta bu etkinlik sayesinde sohbet etmek üzere görüşürüz :))

    YanıtlaSil
  3. Okul zamanı izlememen bence güzel olmuş.Boş ver derslerine odaklan.

    YanıtlaSil
  4. Öyle ama bir yerden sonra da bağımlılık yapıyor insan izlemeden duramıyor

    YanıtlaSil
  5. Guzel yazmissin. Cay cekirdek esliginde yapilan her sey cok guzel oluyor

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel yazmissin eline sağlık bize de beklerim

    YanıtlaSil
  7. Selamlar güzel bir yazı olmuş bende yazdım okursanız sevinirim :)

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel bir yazı olmuş. Bana da beklerim! Sonraki haftayı sabırsızlıkla bekliyorum! 😍

    YanıtlaSil
  9. Emeğinize sağlık Şevval Hanım, başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
  10. güzel bir yazı olmuş
    bana da beklerim
    sevgiler🙋‍♀️

    YanıtlaSil
  11. Ağaç ev sohbetleri ne güzel oldu böyle. İlgimi çeken konular olduğunda ben de ara ara yazarım elbette. Güzel içerikler üretileceğine eminim. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  12. Güzel etkinlikler sayesinde bloglar hareketlendi. Bu arada bloğunuza mail abonelik butonu koyarsanız daha rahat takip edebiliriz:)

    YanıtlaSil
  13. Etkinlik sayesinde tanışıyorum blogunuzla :) Umarım zamanla televizyonun yerini çok daha faydalı şeylerle doldurabilirsiniz ^^

    YanıtlaSil
  14. güzel etkinlik, aktif katılımcı olamasam da yorumlarımla sizlerleyim :D

    YanıtlaSil
  15. Selaaam! Etkinlik güzel ben de bu sayede rastladım bloğunuza. Kaynaşma ve içerik açısından bloggerlara çok faydalı oldu bu ağaç ev sohpetleri. Bir sonraki haftanın konusunu heyecanla bekiyoruz. :)

    YanıtlaSil

Popular Posts

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *