Hayaaat beni neden yoruyosun?

Eylül 21, 2019

Blogumun tasarımıyla ilgili sıkıntılar oluştuğu için bu yazıyı tekrar paylaşıyorum. Bu tasarımla ilgili problemimde ve daha bir çok problemimde bana yardımcı olan Can'a çok teşekkür ediyorum. O olmasa bu sorunlarımı çözemezdim. Keyifli okumalar!

Herkese selam!
Nasılsınız bakalım? Beni sorarsanız, iyi olmaya çalışıyorum. Derslerin ağırlığına alışmaya başladım. Günlerim yine çok yorucu ama üstesinden geliyorum. Yani en azından gelmeye çalışıyorum.

Geçen hafta eve gittim ama hiçbir şey yapamadım. Yeğenimi bile çok az sevebildim çünkü boğazlarım ağrıyordu ve hasta olacağım sandım. Yeğenime bulaştırmamak adına ondan biraz uzak durdum.
Cuma günü zaten çok yorgundum. Gözlerim kapanmamak için can çekişiyordu. Akşam yemeğinden sonra kendimi annemlerin odasına attım ve gözlerimi dinlendirmeye başladım ama asla dinlenmediler.
Ailem içerde çekirdek, cips, kola üçlüsü eşliğinde sohbet ederken ben odada tek başıma acı çekiyordum resmen. Onların yanında olamamak beni çok üzdü.

Bir üzücü darbe de sınıf öğretmenimizin değişmesi oldu. En istemediğimiz öğretmen oldu bir de. Önceki öğretmene de kanım çok ısınmıştı, çok sevmiştim. Kimi sevdiysem gitti zaten.
Bir de çevremdeki herkes zayıflamaya başladı. Neden böyle şeyler yapıyorsunuz arkadaşlar? Ne güzel şüşko takılıyoduk biz.

Yurdun tadilatı da hala bitemedi. Kullanabileceğimiz sadece bir banyo kaldı. Banyo yapmak tam bir zulme dönüştü. Banyodan çıkınca baya büyük bir şey yapmış gibi gururlanıyorum. Çünkü banyo yapmak gerçekten zor. Beş banyo var ve 180 kişiyiz. Bir de herkesin banyo günü aynı resmen. Böyle olunca gururlanmadan edemiyorum işte.

Hayatımda gerçekten olumlu çok az şey olmuş. 
Hayat beni neden yoruyorsun?

Hayatımda olan olumsuz ya da olumlu şeyleri yazmak gerçekten iyi hissettiriyor. Bu yüzden artık yazınca iyi hissedeceğim, sizin de okurken sıkılmayacağınız şekilde hayatımdan küçük kesitler yazacağım. 
Umarım yazımı beğenmişsinizdir. Beğendiyseniz beğen tuşuna basın falan diyormuşum jsşsjsjszşdj
Neyse çok boş yaptım.

Hoşçakalın!


You Might Also Like

7 yorum

  1. Bende temizlikten kaçmak için hasta numarası yapıyorsun sanmıştım. Güzel kızım benim ❤

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel anlatmışsın her şeyi. 180 kişi için 5 banyo gerçekten de azmış. Banyo yapabilmen büyük bir başarı 😂 Böyle içini döktüğün yazılar çok güzel oluyor devam et lütfen

    YanıtlaSil
  3. Böyle yazıları okumak güzel oluyor. Yurdun tadilatının hala bitmemesine uzuldum. Zor oluyordur şimdi. Umarım kısa sürede biter

    YanıtlaSil
  4. heey, ben de edicshar ve akela'ya demiştim. sana sölesinler diye. bloguna yorum yapamıyom diyee :) oleey hoşgeldin yine hihihi :) okudum yazını ama gelcem yine. ay yaz tabiii yaa ne hoş anlatıyon ifade ediyon işte yaz herşeyi tabisidee :)

    YanıtlaSil
  5. Biraz sıkıntılı zamanlar ama bence bunları atlatabilecek kadar da güçlü bir kişilik hissediyorum sende :) Blogunun problemini halledebildiğin için de sevindim birkaç kere baktım ne okuyabiliyorum ne yorum yazabiliyorum. Umarım tıpkı bunu hallettiğin gibi sıkıntılarını da hemencik atlatırsın ve mutlu şeyler yaşarsın :)

    YanıtlaSil
  6. Blogunuzu yeni keşfettim. Takibe aldım.
    Bu arada o zayıflayanları bende sevmiyorum. ;)

    YanıtlaSil
  7. ay geçmiş olsun. herkes kilo alsıııın :) hadi dersleri döv, kim tutar seniiii cicii :)

    YanıtlaSil

Popular Posts

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *