Sohbet muhabbet

Eylül 12, 2019


~Resimler pinterestten alıntıdır.~
Herkese selam!
Ne yazayım diye düşündüm ve ilginçtir ki hiçbir şey bulamadım. Ben de sohbet niteliğinde bir yazı yazmak istedim. Biraz hayatımda neler olup bittiğinden bahsederim. Siz de bir şeyler yazarsınız. Güzel olur bence.

Bu aralar ağaç ev sohbetleri hariç hiçbir şey yazamaz oldum. Bunun nedeni hem okulumun olması hem de aklıma hiçbir fikrin gelmemesi. 
Ben sayısalcıyım ve derslerimiz gerçekten çok ağır. Önceden bir günde fizik biyoloji gibi sayısal derslerden 2 tanesi bile üst üste olsa moralim bozulur, yorulurdum. Şimdi bir günü geçtim koca bir hafta hangi güne baksam hep sayısal ders görüyorum. Konular falan o kadar zor ki. Çalışıyorum ama çalıştığımı da anlamıyorum. Boşa çalışıyorum yani. Böyle olunca da tüm çalışma isteğim kaçıyor. Kurslar başlayınca biraz daha kendime gelirim diye düşünüyorum.

Okul haricinde kaldığım yurtta da bir takım değişiklikler oldu. Biz en başından beri 8 kişi beraberdik. Bunlardan 3 kişi başka odalara gitmek istediler. Gidene dur diyemeyeceğimiz için mecbur onları gönderdik. Onların yerine yeni insanlar geldi. Ben hemen herkese kolay kolay ısınan bir insan olmadığım için baya bir zorlanıyorum ama koca bir seneyi beraber geçireceğimiz için alışmam lazım.

Oda arkadaşlarımız hariç yurtta baya değişiyor. Tuvaletler ve banyolar yenilendi. Hatta şuan tüm yurt 3. Kattaki tuvaleti kullanıyoruz çünkü 2. Kattaki tadilatta. Banyolardan biri de tadilatta olduğu için banyo sırası da baya oluyor. 

Bu kadar olumsuzluklardan sonra biraz da güzel şeylerden bahsedeyim. Yarın cuma ve eve gidiyorum. Bu benim moodumu yükseltmeye yetiyor. Yeğenimi o kadar çok özledim ki...

Şimdilik benden bu kadar. Bu yazı içimi dökmem için güzel oldu aslında. 
Neyse fazla uzatmayayım. Yorumlarda yazacak konular hakkında bana fikir verebilirsiniz çünkü kafamda asla bir şey yok. Siz nasılsınız? Kendinizden de bahsedebilirsiniz. 
Bu da böyle bir yazı oldu işte.

Hoşçakalın!

You Might Also Like

15 yorum

  1. Yeni birilerine alışmak zor oluyor, özellikle de belli kurallar oluşmuşsa ardından tekrardan o düzeni oluşturmak zaman alıyor. Umarım daimi dostluklarınız olur ve sıkıntısız günler geçirirsiniz. Yurttaki tadilatların da eğitim dönemi içerisinde olmasını hiç anlamıyorum, çok zor oluyor, özellikle de kalabalık yurtlarda. Umarım kısa zaman içerisinde biter.
    Ailenizle de şimdiden keyifli zamanlar, bol sohbetli anılar dilerim. :)

    YanıtlaSil
  2. Güzel dileklerin için teşekkür ederim 💜 Yurttaki tadilatların yaz tatilinde olmamasını ben de anlayamıyorum. Koca 3 ayda ne yaptılar acaba😒

    YanıtlaSil
  3. Böyle bir yazı ben de yazmayı düşünüyordum. İnsanının içini rahatlatıyor gerçekten. Oda arkadaşların konusunda benim be bu yıl oda arkadaşım gitti. Yerine gelecek kişiyi hem merak ediyorum hem de hiç gelsin istemiyorum tereddütlüyüm bu konuda. Yurtta aileden uzak kalmak zor. Haftaya ben de gideceğim bir yanim asla istemiyor bunu. Yakın olsa da üzülüyorum. Ama insan alışıyor. Ayrıca derslerinizde bolca başarılar dilerim. Kendinizi sıkmaz yeterli tekrar yaparsanız halledemeyeceğiniz bir şey olmaz bence. Güzel şeylerin sizi bulması dileğiyle 🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dileklerin için teşekkürler 😊💜 Yurtta kalmak bir yandan iyi oluyor ama aile özlemi gerçekten zor. Umarım güzel oda arkadaşlarıyla karşılaşırsın 😊

      Sil
  4. Sayısalcı olmak ayrıcalıktır :D kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
  5. yurt haberleri iyi yaaa işte daha iyi olcak demek ki. haftasonuu bol bol öp yeğenini :) dersleri de halledersin nasıl olsa, olmazsa netten vidoları bulursun kii :) ay ne istersen yaz yaaa, meselaa küçüklük anılarını annatsanaaa, tatliş anıları meselaa, veyaa filmler kitaplar diziler dergiler oyunlar filmler çizgi filmler veyaaa ay oda arkadaşlarını annat meselaaaa olmazsa yine bulurum ki konuuuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun için teşekkürler 💜 Söylediğin konular hakkında mutlaka yazacağım

      Sil
  6. Ben siz sıkılırsınız diye pek hayatımdan bahsetmek istemiyordum ama sevdiniz sanırım 😂 Yaşadığım eğlenceli şeyleri yazarım bundan sonra

    YanıtlaSil
  7. Bence hayatından minik minik bir şeyler anlatman çok hoş olmuş. Daha fazla böyle yazı isterim 😂

    YanıtlaSil
  8. Çok içten olmuş ben çok beğendim :) ne hissediyorsan onu yaz biz severek okuruz :)

    YanıtlaSil
  9. sıkılmıyoz hoşumuza kaçıyo :)

    YanıtlaSil
  10. Hayatta bazen beklenmedik durumlarla karşılaşıyoruz. Ben de yeni insanlarla hemen adapte olamam. Üzerinden biraz zaman geçmesi gerekiyor. Karşılıklı tanıma süreci de denebilir buna aslında. :) Lisedeyken ben de sayısalcıydım. Zorluklarını bilirim. :') Okul hayatında başarılar dilerim sana!

    YanıtlaSil

Popular Posts

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *