Ağaç ev sohbetleri #04

Eylül 23, 2019


~Resimler pinterestten alıntıdır.~

Herkese selam!
Bugün Ağaç ev sohbetleri günüüü !
Bu haftanın konusu diğer haftadakiler gibi çok güzel.
Bu haftanın konusu Özgür olduğunuzu düşünüyor musunuz? Özgürlük sizin için ne anlam ifade ediyor? Size göre özgür olmanın sınırı nedir?


Özgürlük göreceli bir kavram bence. Kime göre, neye göre özgürüz? 
Bence özgürlük, başkalarının özgürlüğünü kısıtlamayacak şekilde istediğimizi yapabilmemizdir. 
Ben özgür olduğumu düşünüyorum. Çünkü özellikle ailem yaptığım işlere karışmıyor. Yapılmasında sakınca olmayan şeyleri yapmama izin veriyorlar. Ki bence en doğrusu da bu. 
Diğer türlü olunca yani ebeveynler çocuklarını kısıtladığı zaman, çocuklar kısıtlanan şeyi daha çok yapmak istiyor ve böylece kavgalar başlıyor. En doğrusu çocuklarımızın istediği şeyleri yapmasına izin vermek. Yani başkalarının özgürlüğüne zarar vermeyecek şekilde özgür olmalarını sağlamak.

Bu haftalık benden bu kadar. Bir sonraki ağaç ev sohbetlerinde görüşmek üzere!

Hoşçakalın!

You Might Also Like

7 yorum

  1. Çok kısa ama çok güzel anlatmışsın. Ellerine sağlık 😊

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir paylaşım olmuş. Eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. işallah hep özgür olursuuuun :)

    YanıtlaSil
  4. Düşüncelerimiz çok benziyor. Ben de özgürlüğü aynı şekilde tanımlamıştım... Katılıyorum sana...

    YanıtlaSil
  5. Şevval teşekkür ederiz bu güzel yazı için, benim ailem de çocukların özgür bırakılması gerektiğini düşünüyor :)

    YanıtlaSil
  6. Aile ile yaşayıp, özgür olabilmek güzel:)

    YanıtlaSil
  7. melabaaağ heeey özgürlüüüük :)

    YanıtlaSil

Popular Posts

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *