V For Vendetta Film Yorumu

Eylül 14, 2019


~Resimler pinterestten alıntıdır.~
Herkese selam!
Bugün bir film yorumu ile karşınızdayım. Uzun zamandan sonra film izlemeye fırsat buldum ve bu fırsatı V For Vendetta izleyerek değerlendirdim. 

Açıkçası filmi başlarda anlamamıştım. Ortalarına doğru biraz anlamaya başladım. Anladıktan sonra gerçekten çok hoşuma gitti. 
Film, V ve Evey'in karşılaşmasıyla başlıyor aslında. Evey sokağa çıkma yasağının başladığı saatte dışarı çıkıyor ve yakalanıyor. Evey'i V kurtarıyor ve böylece karşılaşmış oluyorlar. 
Geçmişte 5 kasımda bir olay yaşanıyor ve bu olay bir sürü kişinin ölümüne sebep oluyor. V de bu olayın yaşanmasına sebep olan herkesten intikam alıyor. Bu intikam aldığı kişiler arasında ülkenin başkanı da yer alıyor. V herkesten intikam aldıktan sonra maalesef ki ölüyor. Evey onun yerine parlamento binasını patlatıyor. Ve intikam tamamlanıyor.

Filmi hala tam anlamıyla anlamış sayılmam. Bu yüzden film hakkında fazla da bir şey diyemiyorum. Ama genel olarak beğendim baya hoşuma gitti. İzlemediyseniz izlemenizi öneririm.

Şimdi sizinle filmden aldığım bir kaç fotoğrafı paylaşmak istiyorum.



Filmden hoşuma giden bir sözle yazımı sonlandırmak istiyorum.
"Bu maskenin aItında etten daha fazIası var. Bu maskenin aItında bir fikir var, bay creedy. Ve fikirIere kurşun işIemez." 

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere! 
Hoşçakalın!




You Might Also Like

4 yorum

  1. Bu filmi instagramda görmüştüm. Gerçekten güzele benziyor. Boş vaktimde izleyeceğim

    YanıtlaSil
  2. Ne filmdi ama! Sen de çok güzel yazmışsın Şevval :)

    YanıtlaSil
  3. Böyle güzel bir filme böyle güzel bir anlatım yakışırdı. Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. Film güzele benziyor. Şimdiye kadar nasıl gözümden kaçmış böyle bir film hayret ettim vallahi. Hemen izlicem

    YanıtlaSil

Popular Posts

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *