Ağaç Ev Sohbetleri #03

Eylül 16, 2019


~Resimler pinterestten alıntıdır.~
Herkese selam! 
Bugün yazmayı çok sevdiğim bir yazıyla karşınızdayım. Ağaç ev sohbetleri serisini gerçekten çok seviyorum. Ve ayrıca bu haftanın konusu da gerçekten çok güzel. 
Bu haftanın konusu Farklı şehirlerde hatta farklı ülkelerde yaşayan ancak her hafta ağaç evde toplaşan kişiler olarak bu hafta yaşadığımız şehirleri konuşmayı istedik: Yaşadığınız şehrin sevdiğiniz ve sizi oraya bağlayan özellikleri nelerdir? Şehrinizde gitmeyi tercih ettiğiniz yerleri, meşhur yemekleri ve bir gün uğrarsak bize önerebileceğiniz aktiviteleri tanıtır mısınız?

Ben Bursada yaşıyorum. Şu zamana kadar Bursanın çok uzak bir ilçesinde oturduğum için yaşadığım şehri pek tanımıyordum. Hatta turist gibi gezmeye gelirdik. 
Bursayı daha çok yurtta kalmaya başladığım zaman tanıdım. Yine her yerini biliyorum diyemem ama en azından baya bir yerini öğrendim.

Yaşadığım şehre beni bağlayan pek bir şey yok aslında. Bazı yeşil alanlarını çok seviyorum. Onlar beni belki buraya bağlıyordur. Ya da ailem burda olduğu için buraya bağlıyımdır.

Biz genelde bizim okula yakın olduğu için Zafer Plaza, bazende Kent Meydanı'nı tercih ediyoruz.Ama geçen gün TemenYeri Parkı'na gitmek istedik ve orası gerçekten çok güzeldi. Tam bir piknik alanı...
Yeşilliği bol, yukarıda park aşağıda spor aletleri var, oturmaya yerler var ve en güzeli bir şelalesi var!
Bursaya yolunuz düşerse kesinlikle bu yere bakmalısınız. Ama turistler genelde Ulu Cami, Kapalıçarşı, cumalıkızık gibi yerleri tercih ediyor.

Gelelim en sevdiğim kısma; Meşhur yemekler!
Herkesin bildiği gibi Bursa'nın iskenderi meşhur. Ama burada gerçekten çok pahalılaştı. 1 porsiyonu 30 TL. Bence değmez. İskender haricinde inegöl köftesi de meşhur. Genelde mevlütlerde dağıtılan ama normalde de bir pidecide bulabileceğiniz cantığımız da var.
Bunların hepsi çok sevdiğim yemekler.

Bursada yapılabilecek aktivite bence çok yok. As merkezde buz pateni yapılabilir, Uludağda kayak yapılabilir. Balat Atatürk Ormanında yapılan festivaller var, onlara gidilebilir. Bunlar harici pek bilmiyorum.

Bursamız güzeldir. Bir boş gününüzde gidecek yer ararken Bursaya da bir bakın derim.



Bu yazımda burada bitsin. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere!
Hoşçakalın!

You Might Also Like

18 yorum

  1. İskender 45 TL oldu Şevval :D aynı şehirde yaşıyoruz , çok güzel anlatmışsın , ağaç evde seni görmeyi seviyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 45 Tl mi 😲 Bu millet uçmuş 😂 Yorumun için teşekkürler bu arada 😊

      Sil
  2. Bursayı ne güzel anlatmışsın öyle😍 Ailemi ikna edip hemen geleceğim

    YanıtlaSil
  3. Bursa kesinlikle gezilmesi,görülmesi gereken yerlerden. Bir gün detaylı gezmeyi çok isterim bende. Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. Cumalıkızık bir başka güzel, el değmemiş masal gibi:)

    YanıtlaSil
  5. Bursaya birçok kez gittim, gerçekten tarihi müthiş, görülecek çok yer var. Ayrıca o meşhur iskenderden hala tatmadım gerçekten farklı mı bilmiyorum :D

    YanıtlaSil
  6. Merhaba Şevval, Sevgili Deep'in yorumu üzerine geldim. Bloguna giremiyor, yorum yapamıyormuş. Blog dizaynını elden geçirmeni söylememi istedi. :))

    YanıtlaSil
  7. Bursa benim merak ettiğim bir şehir umarım bir gün giderim :)

    YanıtlaSil
  8. Yeşil olması güzel fotoğraftaki park ordaysa çok güzel

    YanıtlaSil
  9. Merhabalar temanızı ayarladım mail adresinizi unuttuğum için yazamadım eğer siz yazarsanız birşeyler sormak istiyorum.

    YanıtlaSil
  10. Herkesin en az bir gün gidip görmesi gereken bir yer.

    YanıtlaSil
  11. Yeşil Bursa mutlaka gidilmesi gereken yerlerden

    YanıtlaSil
  12. En çok gitmeyi istediğim şehirlerden, inşallah birgün nasip olur bana da💓🙋🏼‍♀️🙋🏼‍♀️

    YanıtlaSil
  13. Yeşil Bursa hep yeşil kalır umarım. Bana huzurlu bir şehir gibi gelmişti...

    YanıtlaSil
  14. En yakın zamanda bende detaylıca gezmek istiyorum

    YanıtlaSil
  15. Bursa'ya henüz iki kez yolum düştü ve her ikisinde de birbirinden tatlı anılar biriktirdim. Yüksek ve karmaşık binaları haricinde tarih ve huzur kokan bir şehir :)

    YanıtlaSil
  16. Güzel şehirlerimizden biridir Bursa. Gezmek amacıyla bulumasam da gelip geçerken uğradığım bir yerdi.

    YanıtlaSil

Popular Posts

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *