İlham Mimi

Eylül 28, 2019


~Resimler pinterestten alıntıdır.~
Hepinize selam!
Sevgili Taha yeni bir mim başlatmış ve bu sefer bu mim'e ben de katılmak istedim. İlk defa bir mim yayınlıyorum bu yüzden çok heyecanlıyım.
 O zaman ilk soruya geçeliiiim.

1)Hayatınızda şikayet ettiğiniz şeyler nelerdir?

Sanırım hayatımda şikayet ettiğim tek şey her gün aynı şeyleri yapmam. Okuldan yurda, yurttan okula gidip geliyorum sürekli. Başka hiçbir şey yaptığım yok. Haftasonları eve geldiğim için bu durum değişiyor biraz ama haftaiçim hep aynı. Ve ben bu durumdan aşşırı şikayetçiyim.


2) Rutine girdiğinizi fark ettiğinizde ne yaparsınız?

Hiçbir şey yapmıyorum. Yani yapsam da bu rutini değiştiremiyorum. Bir gün değişik bir şey yaptım diyelim ertesi gün yine rutin hayatıma geri dönüyorum. 

3) En son yaptığınız önemli değişiklikler nelerdir?

Saçımı kestirmem sanırım. Pek bir değişiklik sayılmaz ama hayatımda başka hiçbir değişiklik olmadı.


4) Motivasyon olarak düştüğünüzde sizi ayağa kaldıran, size ilham veren şey nedir?

Müzik sanırım. Müzik dinlerken aşşırı motive oluyorum. Hatta müzik dinleyerek her şeyi yapabilirim. Moralim bozuk olduğunda da moralimi yükseltir. Hatta resim çizerken falan da hep müzik dinlerim. O an dinleyemiyorsam da söylerim. Bana ilham veren şey de müzik.

O kadar müzikten bahsetmişken bir şarkı önerisi yapayım o zaman. Sevdiğim şarkılar arasında olan şu şarkıyı bırakıyorum sizlere.

5) Hayat mottonuz nedir?

Sanırım benim mottom "It's a bad day, not a bad life" Yani " Bu bir kötü gün, kötü hayat değil". Türkçe yazınca biraz havası kaçtı gibi ama her türlü güzel bir söz. Ne zaman kötü bir gün geçirsem aklıma bu cümle gelir ve moralimin düşmesine izin vermem.


İlk mim'im de burda bitsin. Katılmak isteyen herkes katılabilir, soruları cevaplamanız yeterli olacaktır.

Mutlu kalın,
Hoşçakalın!

You Might Also Like

8 yorum

  1. It is a bad day, not a bad life sözünü beğendim :) yazın da çok samimi olmuş. Eline sağlık Şevval

    YanıtlaSil
  2. Hep aynı şeyleri yapıyor olmak çok sıkıcı olabilir.Mottonuzu beğendim...

    YanıtlaSil
  3. Eline sağlık. Mottonu bende çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  4. vay oldukça samimi cevaplar olmuş, ...

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel cevaplar vermişsin. Ayrıca mottonu da çok beğendim 😊

    YanıtlaSil
  6. Müzik gerçekten ruhumuza çok iyi geliyor. Bu güzel cevaplar için çok teşekkürler Şevval, motton gerçekten harika, bunu sık sık kullanacağım :)

    YanıtlaSil
  7. sanırım müzik tılsımı ile hepimizi ayağa kaldırıyor :) 🌸

    YanıtlaSil
  8. hımm peki madem mim oluncaa mimlerim senii. ay hepimizin hayatı rutin yanii. her haftasonu değişiklik şanslısın iştee. mottonu sevdiiim. şarkı saol ya bilmiyodum sevdiim :)

    YanıtlaSil

Popular Posts

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *