Yurtta Bir Haftasonu

Kasım 02, 2019

~Resimler pinterestten alıntıdır.~
Herkese selam!
Bu hafta hiç yazamadım. Hep böyle oluyor zaten. Bir hafta neredeyse her gün yazı yazıyorum diğer hafta hiç giremiyorum. Aslında bunları bir düzene sokmam gerekiyor ama yapamıyorum. Aklıma bir şey geldiğinde rastgele yazıyorum.

Bu hafta sınavlarım başlayacağı için yurtta kalıyorum. Sabahtan beri biyoloji çalışıyorum ve daha başlardayım resmen. 11. Sınıf çok zor gerçekten ya. Başa döndüm resmen. Çalıştığımdan hiçbir şey anlamamaya başladım. Neyse ki bu günler de geçecek. Yerine daha zor günler gelecek. Yaşasııın!

Kahve bağımlılığım da hala devam ediyor. Sabah kalkar kalkmaz kahveye koşuyorum. Kahvaltıdan sonra kahve, öğle yemeğinden sonra kahve, akşam yemeğinden sonra kahve, yatmadan önce kahve. Kahve,kahve, kahve...
Ne olacak böyle acaba?

Dün akşam aptal stajyerler yüzünden hiç ders çalışamadım. Sınav haftamız olduğunu bildikleri halde portre çizme ödevi verdiler. Bütün akşam onunla uğraştım. Resim yeteneğim de hiç yoktur. Çizdiğim şey insandan çok bir öcüye benzedi. Gece rüyama falan girer diye aşırı korktum.

Bu yazmadığım hafta boyunca olan bir önemli gelişme de yeni bir telefonumun olması. Babam benden habersiz bana telefon almış. Sürpriz yapacaktı belki de ama annem hemen bana söyledi. Eve gitmediğim için telefona kavuşamadım. Haftaya inşallah yazılarımı ordan yazacağım.

Siz de ne var ne yok? Her şey yolundadır umarım. Bu günlük benden bu kadar. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere,
Hoşçakalın!

You Might Also Like

9 yorum

  1. Sınav haftası nedir ki? Göz açıp kapayıncaya kadar geçer. Telefonun da hayırlı olsun. Güle güle kullan

    YanıtlaSil
  2. Bende de vardı kahve bağımlılığı. Sabah akşam içerdim. Ama sana tavsiye şu üçü bir aralardan ya da diğer hazır kahvelerden içiyorsan hemen bırakmalısın. Acayip zararlı. Ben de o yüzden kendimi sade kahveye alıştırdım. Sabah uyanır uyanmaz acı falan demeden normal bir koca bardak Türk kahvesi içiyorum, daha da içmiyorum o gün:)
    Sınavlarında da başarılar... Umarım güzel güzel notlar alırsın...

    YanıtlaSil
  3. Kardeşimde 11. sınıf , ders çalışırken arada ufak çaplı sinir krizleri geçirip sonrada bana saldırıyor hahaha :D kolay gelsin sana da ^^

    YanıtlaSil
  4. Sınav haftanda başarılar Şevvalciğim. Bu yılların en güzelleri değerini bil beybi <3

    YanıtlaSil
  5. hadiiiii başarılar kolaylıklaaar :)

    YanıtlaSil
  6. Bu hafta bizin de sınav haftası.Matematikten her zamanki gibi anlamıyorum.Kafein bizi sal artık.

    YanıtlaSil
  7. yurt deyince tüylerim diken diken oluyor, cidden benim hayat sınavım olmuştu. uyumsuzluk ve paso psikolojik şiddet yaşamıştım.

    YanıtlaSil
  8. Sınavlarında başarılar dilerim 😊

    YanıtlaSil
  9. heeey bak son yazımdasın, mimledim seniiii :) bi de yazımın sonunda da adın geçiyoooo :) bak mimi zamanın olursa yaparsın işte yaaa :) belki vizelerden sonaaa :)

    YanıtlaSil

Popular Posts

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *