Üzerimden bir sınav haftası geçti

Kasım 15, 2019

~Resimler pinterestten alıntıdır.~
Herkese selam!
Bayadır buralara giremiyorum. Sınav haftamdı. Okuldan gelince dinleniyodum sonra akşam yemeği yiyip hemen ders çalışmaya gidiyodum. Bir daha da saat 1de yatmaya geliyordum. Buraya girip yazı yazmayı geçtim yazdıklarınızı bile okuyamıyordum. Bunun için sizden özür dilerim. En kısa sürede hepinizin yazdıklarını okuyacağım. Burayla daha fazla ilgileneceğim.

Sınavlarımı sorarsanız hiç iyi değiller. Sadece matematik beklediğimden baya yüksek geldi. Ben en yüksek 50 beklerken 77 almışım. Fizikten de mesela 70 üstü beklerken 53 aldım. İyi geçtiğini düşündüğüm sınavlar kötü geçmiş. Ama morelimi hiç bozmuyorum. Sınav sonuçta bu. 2.sınavlarda düzeltirim. Eğer sizin de kötü geçtiyse moralinizi bozmayın. Ucunda ölüm yok sonuçta.

Dün BKM'nin internet sitesinden kitap alışverişi yaptım. Aslında BKM bizim yurda çok yakın ama ben şuan evdeyim. Bu yüzden internetten sipariş vermek zorunda kaldım.
Sınıf öğretmenimiz "Etkili insanların 7 alışkanlığı" isimli kitabı okumamızı söyledi. İlk sepete eklediğim kitap buydu. Edebiyat projesinde de "Ateşten Gömlek" isimli kitabı okuyup incelemesini yapacağım için bu kitabı da sepete ekledim. "Körlük" kitabını da okumak istiyodum. Görünce hemen sepete ekledim. Sabahattin Ali'nin de okumadığım tek romanı olan "Kuyucaklı Yusuf" romanını da sepete ekledim. Son olarak da "Bir İdam Mahkumunun Son Günü" isimli kitabı ekledim. Şuan siparişim hazırlanıyor. Salı günü falan elimde olur.

Şuan sınav haftası yüzünden alıp da okuyamadığım "Dorian Gray'in Portresi" isimli kitabı okuyorum. Bitince yorumunu paylaşırım. İzlemem gereken bir sürü de film var. Onları da izleyip yorumunu paylaşırım. Sizinle elimden geldiğince ilgilenmeye çalışırım. Ama sanırım yine temayla ilgili problem yaşıyorum. Düzeltmeye çalışacağım.

Şimdilik de benden bu kadar olsun. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere,
Hoşçakalın!

You Might Also Like

8 yorum

  1. Dorian Gray'in Portresi güzel bir roman, ben çok severek okumuştum:)

    YanıtlaSil
  2. Of of ben okurken yoruldum,sana kolay gelsin :))

    YanıtlaSil
  3. Kolaylıklar ve başarılar diliyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Bu vize haftası beni de bitirdi, umarım düzeltirsin notlarını :))
    Güzel kitaplar almışsın, keyifli okumalar :))

    YanıtlaSil
  5. Ben de geçenlerde Kuyucaklı Yusuf'u okudum, çok güzeldi :')

    YanıtlaSil
  6. sınav haftaları insanların varlığının farkına vardığı haftalardır :)

    YanıtlaSil
  7. hadii geçmiş olsun sınavlaar. hadii kitaplar filmler oh oh :)

    YanıtlaSil
  8. Sınavlar benim de üzerimden dozer etkisiyle geldi geçti. Çok şükür kurtulduk ama. Kuyucaklı Yusuf kitabı çok güzeldir bu arada :) Bütün siparişlerini keyifle okuman dileğiyle :)

    YanıtlaSil

Popular Posts

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *