Hafta Bitti Ben de Bittim

Kasım 09, 2019

~Resimler pinterestten alıntıdır.~
Herkese selam!
Bayadır konuşamıyoruz. Nasılsınız? Umarım iyisinizdir. Ben yine bugün buraya dert yakmaya geldim.

Biliyosunuz ki sınav haftam. Son 2 sınavım kaldı. Şu ana kadar canımı dişime takarak çalıştım. Sonuç ne oldu? Bir hiç. Asla çalışmalarımın karşılığını alamadım. Sınavda hiçbir şey aklıma gelmedi. Özellikle matematik sınavıma o kadar çok çalıştım ki anlatamam. Ama sınav sonuçları kötü. Hoca diğer sınavlarımızı etkilemesin diye söylemedi ama düşük yani. Dinden bile 85 aldım. Çalışıp da bu kadar düşük almam morelimi epey bir düşürdü. Hatta şuan son kalan 2 sınava çalışma isteğim yok. Sonuçta çalışsam da çalışmasam da aynı sonuç. Kendimi yormama gerek yok. Ama bu moddan çıkmam lazım.

Bu hafta evdeyim. Annemleri o kadar çok özlemişim ki. Arabadan inince direkt babama koştum.
Ve şuan bu yazıyı da yeni telefonumdan yazıyorum. Aşşırı sevdim ya çok güzel. Tek sıkıntı kap bulmaktaydı. Telefonda parmak izi okuyucusu yok ama kaplarında var. Sayın Huawei böyle üretmiş. Kullanıcaz artık böyle napalım.

Bize de bugün İstanbul'dan misafir geliyor. Bir gece kalacaklarmış. Benim ders çalışmam lazım. Biraz zorlanıcam ama çalışabildiğim kadar çalışırım. Emeklerimin karşılığını yine alamayacağım ama...

Sizleri de çok özledim yaa. Azcık da siz anlatın bakam. Neler yapıyorsunuz? Hayatınız nasıl gidiyor?

Bu günlük de benden bu kadar. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere, Hoşçakalın!

You Might Also Like

3 yorum

  1. Sorma ya benimde 2 sınavım kaldı ve benimde hiç çalışasım yok.O kadar felsefeye çalışmama rağmen 50 aldım.Felsefe ya ne kadar zor olabilir ki.Bir de yarın edebiyat sınavı var ve bugün hiç çalışmadım.Defteri açıyorum açtığım gibi kapatasım geliyor.

    YanıtlaSil
  2. Blogunuzda bir problem var yazınızı göremiyorum :(

    YanıtlaSil
  3. hadiiii evin tadını çıkaaar :)

    YanıtlaSil

Popular Posts

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *