Elite İlk Bölüm İzlenimi

Kasım 17, 2019


~Resimler pinterestten alıntıdır.~
Yayın Tarihi: 5 Ekim 2018
Sezon Sayısı : 2
Orijinal Dil : İspanyolca
Bölüm Sayısı : 16
Tür : Gençlik Dizisi, Suç, Gerilim

Herkese selam!
Kendimde buraya yazı yazmak için hiç enerji bulamıyorum. Beni affedin nolur. Bu sınav haftasının etkisinden bir türlü çıkamıyorum. Hem buraya yazısını yazmak için hem de boş vaktimi doldurmak için kendimi dizi ve filmlere adadım.

İlk olarak başladığım dizi Elite. Bu diziyi youtube relamlarında çok görüyodum ve artık gına geldi. Başlayayım da kurtulayım dedim. Ee tabi başlamışken sizinle paylaşmadan olmaz. Bu yazımda ilk bölüm izlenimlerimi sizinle paylaşacağım.

Ana kahramanımız sanırım Samuel. Onun haricinde 2 tane daha önemli insan var. Bunların da adları Nadia ve Christian.

Biraz ilk bölümden anladığım kadarıyla konusundan bahsedeyim. Bu 3 arkadaşın okulları yanıyor ve bunlar da bir özel okula bursla giriyorlar. Christian'ın bu yangında başına bir tahta düştüğü için önceki okul bunu telafi etmek amacıyla onu pek o okula girebilecek yetenekleri olmamasına rağmen o okula sokuyor.

Diğer paralı öğrenciler bu bursluları hiç sevmiyor. Okul müdürü de sevmiyor. Nadia Müslüman bir filistinli olduğu için kapalı ama bu müdür yüzünden okula gelirken başını açmak zorunda kalıyor. Müdürün bursluları ne kadar çok sevdiği burdan anlaşılıyor zaten.

Dizi geri dönüşlerle ilerliyor. Yani en başta şimdiki zamanı gösteriyorlar ve yavaş yavaş geriden şimdiki zamana geliyorlar.

Dizi biraz gerilimli başlıyor. Okulda bir olay yaşanıyor ve burdan sadece bu 3 kahramınız sağ çıkıyor. Bunları sorguya çekiyorlar. Sorgudayken de geçmişe dönüşler oluyor. Bu geri dönüşler benim biraz olayı anlamama engel oluyor. Kafamı karıştırıyor ama dizide böyle ilerliyor yani yapacak bir şey yok.

Diziyi beğendim aslında. İlk bölüm hoştu. Ama dediğim gibi geri dönüşler yüzünden bende biraz anlam karmaşıklığı oldu. 16 bölüm olduğu için izleyip bitiririm ama bana pek bir şey katar mı bilmiyorum. Tabi ilk sezon bittikten sonra belki bu görüşlerim değişir. İlk sezonu bitirdikten sonra da bir ilk sezon izlenimi yazmak isterim. Siz de isterseniz tabi seve seve yazarım.

Bu aralar burayla çok ilgilenemediğimden sanırım okunmalarım çok düştü. Biraz bu da canımı sıkıyor ve yazı yazmama engel oluyor. Okunmaması sıkıntı değil de okununca mutlu oluyorum ya. Neyse yazı sohbet yazısına dönüşmeden bitirelim.

Bu günlük de benden bu kadar. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere,
Hoşçakalın!

You Might Also Like

8 yorum

  1. Geri dönmene çok sevindim! Bu diziyi izleyip bitiren biri olarak pişman olmayacağını söylemek isterim. Güzel bir dizi 👍🏻

    YanıtlaSil
  2. Bir kaç blogda bu diziyle ilgi yazı okumuştum.Ahh okadar çok izlemek istediğin dizi var ki :) Okullu diziler en sona kalıyor..

    YanıtlaSil
  3. yeni sezonu bekliyorum ben de sürükleyiciydi.

    YanıtlaSil
  4. heey seni görmek ne güzeeeel gelcam yinee elite e başlamıştıım ama tüm sezonu bulamadıydım nette bi daha bakarım aklımdaaa :) senin shadowhunters ı bitirip yazmıştım geçende blogdaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi gördüm yazını. Sebepsiz yere mutlu oldum. Koşup yorum yazdım hemen

      Sil
    2. oleey ben de mutlu olduuuum kiiii :) shadowhunters ya son sezonda çabuk bitti. aslında dördüncü de olcakmış ama olmayınca sonunu çabuk bitirmişler. ay clary alec magnus filan özlüceeem :)

      Sil
  5. Bu aralar dizilere sardığıma göre bu öneriyi de ciddiye alabilirim bence :))

    YanıtlaSil
  6. bende pek merak etmiştim ama geri dönüşlü filmler benimde aklımı karıştırıyor

    YanıtlaSil

Popular Posts

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *