Charlie'nin Çikolata Fabrikası Film Yorumu

Kasım 30, 2019


Vizyon Tarihi: 12 Ağustos 2005
Süre: 1 saat 54 dk.
Yönetmen: Tim Burton
Oyuncular: Johnny Depp, Brigitte Millar, Freddie Highmore
Tür: Komedi, Fantastik, Aile
~Resimler pinterestten alıntıdır.~
Herkese selam!
Bugün sizlere bir film yorumuyla geldim. Muhtemelen bu filmi ben hariç herkes izlemiştir ama ben yine izlemeyen varsa diye kısaca bir konusundan bahsedeyim.

Willy Wonka adında biri bir çikolata dükkanı açıyor ve ürettiği çikolatalar herkes tarafından çok beğeniliyor. Bu dükkanın ona yetmeyeceğinin farkına varıyor ve bir çikolata fabrikası açıyor. Ürettiği çikolatalar rakip firmaları kızdırıyor ve fabrikaya casus göndermelerine sebep oluyor. Bu casuslar sayesinde gizli tarifler ortaya çıkıyor. Willy bu duruma çok sinirleniyor ve fabrikayı kapatıyor.
Yıllar geçtikten sonra fabrikadan dumanlar çıkmaya başlıyor. Herkes çok şaşırıyor. Willy Wonka 5 tane özel altın bilet bulunan çikolatalar üretiyor ve bu çikolatayı bulan 5 çocuğu fabrikasına davet ediyor.

Film hakkında düşüncelerime gelecek olursak; bu filmi nasıl bu kadar geç izledim diye düşünmüyor değilim. Geç olsun güç olmasın diyelim.
Film gerçekten harikaydı ve bir çok ders veriyordu. Çocukları şımartmanın ve her istediğini almanın, çocuklara aşırı bir şekilde televizyon izletmenin doğurduğu kötü sonuçlardan bahsediyor. Her yaş kesiminden insanların izlemesi gerektiğini düşünüyorum.

Filmin olumsuz yanı yok denecek kadar azdı. Sadece Willy Wonka'nın umursamazlığı beni biraz üzdü. Deli gibi bir hali vardı. Ama bu halini geçmişte yaşadığı olaylara veriyorum.
Film tek kelimeyle MUHTEŞEMDİ. Eğer izlemediyseniz mutlaka izleyin.

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere,
Hoşçakalın!

You Might Also Like

11 yorum

  1. Bu filmi 10 yaşlarında falan izlemiştim. Gerçekten çok güzel bir film. Her çocuğun izlemesi gerek bence

    YanıtlaSil
  2. Aay ben de çok severiim :)

    YanıtlaSil
  3. Bilgilendirme için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. willy wonkaaaa sevilmez miiiii :) ay kitabını okusanaaa ve devamı da var cam asansör, roald dahl, seni görmek ne güzel bi deeee :)

    YanıtlaSil
  5. Charlie'nin Çikolata Fabrikası çok sevdiğim bir filmdir. Hatta kendimi biraz depresif hissetsem neşelenmek için tekrar izlerim. Bir de Harry Potter'ı. Çocuksu filmler ama yetişkinler de pek ala izliyor. Herkesin biraz fantastik dünyalara ihtiyacı olabilir zaman zaman.

    YanıtlaSil
  6. Benim çocukluk filmim ve kitabım olmuştur kendisi...
    Çok severim, çok...

    YanıtlaSil
  7. Film tek kelime ile muazzam.👌🏿

    YanıtlaSil
  8. Çok sevimli bir filmdi, oğlumla birlikte keyifle izlemiştik.

    YanıtlaSil
  9. Selaaam! Uzun süredir bie şey paylaşmadığını fark etiim ve seni son yazımda mimledim, eğer ilgini çekerse ve zamanın olursa yapabilirsen çok sevinirim. (:

    YanıtlaSil

Popular Posts

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *