Geri döndüüüüm!

Mart 07, 2020

~Resimler pinterestten alıntıdır.~
Herkese selam!
Buralara gelmeyeli baya uzun bir süre oldu. En son buralara aralık ayına girerken uğradım sanırım. Sizlerden çok özür dilerim.

3 aydır ne yaptım diye sorarsanız hiçbir şey yapmadım. Son zamanlar kafam biraz doluydu. Buraya yazı yazmak için kafamı boşaltmam gerekiyodu. Bir kaç sağlık problemi de yaşadım. Okul, sınav, stres derken giremedim.
Şimdi geri dönüş yapmam da çok mantıksız aslında. Çünkü 25inde sınavlarım başlıyor ve benim bu sefer gerçekten çok çalışmam lazım. 2. dönemin başlamasıyla birlikte işler daha da ciddileşti. Okulda Tyt kursları başladı. Dershaneye yazıldım. Yani kısacası sınav stresini baya hissediyorum.

Bu stresli dönemlerimde buraya yazı yazmak belki beni biraz rahatlatır diye düşünüyorum.

Blog içeriğini değiştirir miyim bilmiyorum. Seneye daha çok ders içerikli yazılar yazacaktım ama şimdi bile bu fikrimi uygulayabilirim. Çünkü hayatım ders oldu resmen.
Biraz ders, biraz üniversite, biraz dizi film kitap yorumları önerileri, iç dökmeli yazılar, gıybet falan yazarım yine. Hayat enerjim de kalmadı. Buraya yazı yazmak beni biraz zorlayacak sanırım. Ama sizden geri dönüşler alınca da mutlu oluyorum.
Umarım hiçbir yere gitmemişsinizdir.
O zaman HOŞGELDİİİİİM

You Might Also Like

5 yorum

Popular Posts

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *