Karantina Günleri

Mart 29, 2020

~Resimler pinterestten alıntıdır.~
Herkese selam!
Nasılsınız bakalım? Beni sorarsanız iyi olmaya çalışıyorum. Karantina günlerim bol bol dizi ve film izlemekle geçiyor. Tabi ders çalışmayı da ihmal etmiyorum. Size söylemedim sanırım. Hemen söyleyeyim. 3-4 haftadır falan Uludağ Üniversitesi'nden bir PDR öğrencisiyle çalışıyorum. Okulumdaki rehberlikçi bana bu imkanı verdi ve bende değerlendirdim. Bu ablayla beraber her hafta konuşuyoruz. Beraber program hazırladık ve ben de artık bu programa göre çalışıyorum. Tabi programla bazı uyumsuzluklar yaşadım ama bunları kendim gördüm ve düzelttim. Programlı çalışmak gerçekten iyi oluyor.

Bunlar dışında her gece bir arkadaşımla beraber film izliyoruz. Bu karantina günlerinde yapılacak en iyi aktivite olabilir. İsterseniz size de fikir olması açısından izlediğim filmlerin yorumlarını paylaşabilirim. Hatta beğendiğim filmleri Sizlere önerebilirim. Ne dersiniz?

Dizi olarak da şu Elite'ın yeni sezonuna başladım. Şuanlık iyi gidiyor gibi. Bunun hakkında da size bir yazı yazarım. Yazacak ne çok şey oldu. Ama problem değil. Okul da olmadığına göre bir ay sizinleyim.

Aslında yazmak beni rahatlatıyor ama özgüven eksikliğimden dolayı bazı korkular yaşıyorum. "Ya okunmazsa? Ya beğenilmezse?" gibi. Bu korkularında
üstesinden gelmeye başlayacağım artık. Çünkü fark ettim ki burası benim günlüğüm gibi. İleride burayı hatırlayıp yazdıklarımı okuyabilirim. Bu beni mutlu eder. Artık başkaları için değil kendim için yazdığımı fark ettim. Tabii kendim için yazarken size de faydalı olmak isterim. Bunun için de sohbet yazıları dışında filmler diziler hakkında da yazıyorum.

Geçen gün sıkıntıdan ilk defa bir kek yaptım ve oldukça iyi oldu.
İşte evde böyle herkes başka şeylere sardı. Babam kuşlara, annem temizliğe, ben ise yemeğe. Ama yemek yemekten ziyade yapmaya.
Sağlık sorunlarım da hala devam ediyor. Böyle dediğime bakmayın aslında sadece bir baş ağrısı. Ama sürekli ve çok ağrılı olunca insan ister istemez korkuyor.

Kötü şeyleri boşverelim şimdi. Bu günler de geçecek. Hayatımız normale dönecek. Ben buna inanıyorum. Siz de inanın.

Çok konuştum yine. Sizi de daha fazla sıkmadan yazımı sonlandırayım.
Benim yazdıklarımı benden başkası okuyosa çok teşekkür ederim. Hepinizi çok seviyorum.
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere!
Sağlıklı kalın, Hoşça kalın!

You Might Also Like

6 yorum

  1. Hangimizin karantina günleri böyle geçmiyor ki. Filmleri paylaşırsan çok mutlu olurum malum bu günlerde film bulmak zor. Sağlık sorunların için de geçmiş olsun ❤️

    YanıtlaSil
  2. seneler geçiyor, özgüven eksikliğin seni yaşamın tadını çıkarmaktan alıkoymasın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genelde alıkoyuyor ama üstesinden geleceğim inşallah

      Sil
  3. ay okunmucam diye korku mu olur yaaaa :) güzel yazıyon sen :) sadece aktif olmadığın için pek göze çarpmıyon hepsi buuu. zamanla aktif olunca okunursun daha çok daha çok :) elite ay iyi aklıma getirdin izlicektim ben deee :) kek yap film izle oh güzel hayat :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim deepciğim sen de olmasan napardım bilmiyorum ❤️

      Sil
  4. Yazdıklarını mutlaka birisi okur merak etme. :) Yemek yapmayı bende çok seviyorum.

    YanıtlaSil

Popular Posts

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *