Karantina Film Önerileri: THE SIXTH SENSE

Mart 30, 2020


Tür: Gerilim, dram
Oyuncular: Bruce Willis, Haley Joel Osment, Toni Collette
Yönetmen: M. Night Shyamalan
Süre: 1 saat 47 dakika
Yapım yılı ve yeri: 2000, ABD
~Resimler pinterestten alıntıdır.~
Herkese selam!
Karantina günlerinde yapılabilecek en güzel aktivite nedir? Tabii ki film izlemek.
Sizlere mükemmel bir filmle geldim. Filmimizin konusundan biraz bahsedeyim.

Film biraz gerilimli başlıyor. Dr. Malcolm çocuk psikiyatrisi. Ödülleri olan gayet de iyi bir doktor. Geçmişte bir hastasına yardım edemiyor ve hastayı bırakıyor. Yıllar sonra bu hasta adamın evine geliyor ve adamı vuruyor.
Doktorumuz iyileştikten sonra yeni bir hasta alıyor ve bu hastayı iyileştiremediği ,onu vuran, hastaya benzetiyor ve bu çocuğu iyileştirmek için elinden ne geliyorsa yapıyor.
Çocuğumuzun sıkıntısı ise ölü insanları görmek. Başta doktorumuz her ne kadar buna inanmasa da zamanla inanıyor ve onu kurtarmak için çalışmalara başlıyor.

Ben filme bayıldım. Her ne kadar türü gerilim olsa da pek gerici bir film olduğunu düşünmüyorum. "Korkarım, izleyemem" diye düşünüyorsanız bence izlemenizde bir sakınca yok.
Filmi beğenmemdeki en büyük etken de sonu oldu. Tamamen tahmin edilemez bir sonu vardı ve bu son film bittikten sonra uzun bir süre kendinize gelememenizi sağlayan bir son. Ben film bittikten sonra uzun bir süre boşluğa bakmıştım.

Beğenmemdeki bir diğer önemli etken de içerdiği dram oldu. Filmde azıcık bile olsa bir dram var ve bu dramda filme ayrı bir hoş hava katmış.
11/10luk bir filmdi benim için.
Siz bu film hakkında neler düşünüyorsunuz? Daha önce izlediyseniz lütfen fikirlerinizi yorumlarda belirtin ki izlemeyen arkadaşlara fikir olsun.

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere!
Sağlıklı kalın, Hoşça kalın!

You Might Also Like

5 yorum

  1. Ben bu filmi çok önceleri izlemiştim ve bayıldım. Senin de söylediğin gibi tamamen tahmin edilmez bir sonu vardı. Tek solukta izlenmelik bir film

    YanıtlaSil
  2. Daha önce hiç duymamıştım bu filmi. Şimdi incelemenizi de okuyunca iyice bir meraklandım doğrusu. Adını not alıp müsait bir zamanımda izleyeceğim mutlaka. Ellerinize sağlık çok ama çok hoş bir film yorumu olmuş!
    Kocaman sevgiler!

    YanıtlaSil
  3. sonu şaşırtıcı idi iviiit :)

    YanıtlaSil
  4. Canım kızım geri dönmüşsün sahalara :)

    YanıtlaSil

Popular Posts

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *