Efsane dizi : Ezel

Nisan 03, 2020


Yayın Tarihi: 28 Eylül 2009
Tür: Aksiyon, Dram
Yönetmen: Uluç Bayraktar
Oyuncular: Kenan İmirzalıoğlu, Cansu Dere, 
Barış Falay, Yiğit Özşener, Tuncel Kurtiz
Bölüm Sayısı: 71
Herkese selam!
Yine mükemmel bir diziyle geldim. Ama bu sefer dizimiz türkçe.
Bu diziyi benim gibi izlemeyen çoksa onlar için hemen bir konuyu özetleyeyim.

Ömer Uçar adında bir gencimiz var. Bu delikanlının Ali ve Cengiz adında iki can dostu var. Bir de sevdiği Eyşan...
Bir gün bu dörtlü buluşuyorlar. Aralarında "12 yıl sonra kendinizi nerede görüyorsunuz?" diye bir muhabbet geçiyor. O sırada Cengiz eldivenlerini takıyor ve "Ben gansta olacağım" diyor. Daha sonra ise silah çıkartıyor ve Eyşan'ı hedef alıyor. Ömer hemen silahın önüne geçiyor ve silahı tutuyor. Bu sırada da Cengiz ateş ediyor. Ama silahın içi boş çıkıyor. Ali diğer herkes gibi bu olaya çok sinirleniyor ve Cengiz'i evine götürüyor. O sırada da Eyşanla Ömer, Eyşan'ın teyzesinin evine gidiyorlar ve birlikte oluyorlar. 
Ömer sabah kalktığında Eyşan'ı yanında bulamıyor ve korkuyor. Tam o sırada da içeriye polisler giriyor ve Ömer'i alıyor. 
Ömer bir kumarhaneyi soymaktan ve adam öldürmekten suçlanıyor.
Mahkeme günü geldiğinde Eyşan'da tanık olarak geliyor ve yalan söyleyerek Ömer'i suçluyor. Ömer hapishaneye atılıyor.
Orada Ramiz dayı ile karşılaşıyor ve ona bunu yaşatanlardan intikam olmak için planlar yapıyor.

Hapishanede çıkan kargaşada Ömer ölü gösteriliyor ama aslında yaşıyor. Ramiz dayı sayesinde Ömer estetik ameliyatı oluyor ve bambaşka birine dönüşüyor. Bundan sonra adı Ezel ve tek amacı ona bunu yaşatanlardan intikam almak oluyor.

Diziye nasıl bu kadar geç başlayabildim aklım almıyor. Dizi resmen türk dizi tarihinin zirve noktası. Gerek oyuncular olsun gerekse konu olsun gerçekten son derece iyi. Dizi de eleştirebilecek hiçbir şey yok diyebilirim. Daha 7. bölümde olmama rağmen beni kendine bağlamayı başardı.

Şu karantina günlerinde çoğu kişi eski dizilere sarmış durumda. Bence bir Ezel'e de şans verin.  
Şans vermek isterseniz buraya bir tık yapmanız yeterli. 

Bu günlük de benden bu kadar. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere,
Sağlıklı kalın, Hoşça kalın!






You Might Also Like

4 yorum

  1. Ben de son zamanlarda eski dizilere sardım. Hemen izleyeyim bunu

    YanıtlaSil
  2. Ezel yerli diziler arasında ilk 3'e rahatlıkla girer. Özellikle ilk 3-4 bölümü harika.:)

    YanıtlaSil
  3. Bende oturup da baştan hiç izlemedim bu diziyi ama konuya filan hakimim. Konuyu sen böyle anlatınca ilgimi çekti :))

    YanıtlaSil
  4. Ezel'i düzenli olarak izlemedim. YouTube'tan kesitlerine baktım, ama baştan başlayıp sıralı bir seyir geçmişim yok. Ama kadro tabii ayakta alkışlanacak cinsten. Tuncel Kurtiz başta tabii. İyi dizi, izlemesem de. Belki izlerim. Neşeli ve sağlıklı sevgilerle :)

    YanıtlaSil

Popular Posts

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *