Meydan Okuma / 16 Gün 16 Yazı #7

Nisan 21, 2020


~Resimler pinterestten alıntıdır.~
Herkese meydan okumanın 7. gününden selam. Bir haftayı geride bıraktık. Bazı günler yazamasam da elimden geldiğince size eşlik etmeye çalıştım. Her gün yazmak gerçekten zormuş. Tüm enerjimi topladım ve yazımı yazmaya hazırııım!
Bugünün sorusu "Hangisini tercih edersin? Gün doğumu ya da gün batımı?"

Ben genelde gün doğumunu daha çok severim. Çünkü yeni bir günün habercisidir. Gün doğumunu izlerken içimde o günün güzel olacağına dair umutlar yeşerir. Sessizliğin eşliğinde yavaş yavaş doğan güneşi seyrederim ve içimin huzurla dolmasına izin veririm.
Aslında gün batımını da severim. Gün doğumuyla yeşeren umutlarım, yaşadığım günle beraber tekrar solarken gün batımına bakarım ve "Bugün de bitti" rahatlığına geçerim. 
İkisi de birbirinden güzel ve izlemesi zevk veren manzaralar. 

Bugünlük de benden bu kadar. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere!
Sağlıklı kalın, Hoşça kalın!

You Might Also Like

6 yorum

  1. ne kadar güzeldir gün doğumları hep yeni bir başlangıçtır.

    YanıtlaSil
  2. Gün doğumunu herkes göremez. Daha özeldir 😊

    YanıtlaSil
  3. İkisinin de keyfi, huzuru başka... ikisini de sevenlerdenim

    YanıtlaSil
  4. Ben bir türlü karar veremiyorum. İkisi de ayrı güzel.

    YanıtlaSil
  5. Aslında bir iki defa izledim gün doğumunu ama gün ışımadan kalkıp etrafın aydınlanması insana gerçekten umut veriyor.

    YanıtlaSil
  6. Galiba gün doğumunu tercih edenler çoğunlukta...

    YanıtlaSil

Popular Posts

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *