Meydan Okuma / 16 Gün 16 Yazı #3

Nisan 17, 2020


~Resimler pinterestten alıntıdır.~

Herkese selam!
Bugün meydan okumanın 3. günü. Bugünün sorusu ise;
Bugün kendini hangi renk hissediyorsun?

Ben bugün kendimi yeşil gibi hissediyorum. Yeşil, huzur ve umut rengidir. İnsana huzur ve sakinlik katar.
Ben de bugün biraz huzurlu ve sakinim. Her olaya umutla bakmaya çalışıyorum. Üstümde yeşil rengi var. Bunları hissetmem bu yüzden de olabilir. Aslında ben renklerin enerji verdiğine pek inanmıyordum ama bugün üzerimdeki yeşil yüzünden hissettiklerimi daha iyi anladım ve renklerin enerji verdiğine inanmaya başladım. Bundan sonra renklerin enerjilerine bakıp öyle giyineceğim.

Bence hepimiz biraz yeşil hissetmeliyiz. Çünkü şu günlerde ne kadar umutlu ve sakin olursak o kadar kolay atlatabiliriz.

Bugünlük de benden bu kadar. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere!
Sağlıklı kalın, hoşça kalın! 

You Might Also Like

8 yorum

  1. Hepimizin umutlu, sakin olması gerektiğine katılıyorum :) Bu sıralar ben de olan olaylara karşı olumlu bakmaya çalışıyorum, bardağın dolu kısmını görmek gerek :)

    YanıtlaSil
  2. yeşil doğadadır oda huzurdur.

    YanıtlaSil
  3. Yeşil ayrıca bu aralar çok özlediğimiz doğanın rengi! Yüreğimin İklimi'nin dediğine katılıyorum, yeşil doğanın biricik rengi, ruhun gıdası:)

    YanıtlaSil
  4. Yeşil harika bir renk, hele ruha etkisi muazzam :)) Hepimizin ihtiyacı var bize hissettireceklerine :)

    YanıtlaSil
  5. Gözlerini her gün yeşile açan biri olarak verdiği enerjiyi sonuna kadar hissettiğimi söyleyebilirim :)

    YanıtlaSil
  6. şarkısı bile vaar, yeşilmişik, yeni türküüüü :)

    YanıtlaSil
  7. Bu aralar umudun rengi yeşil.....

    YanıtlaSil
  8. Üzülerek söylüyorum yeşil en sevmediğim renktir. Ananemin zamanında sepeti vardı ama yeşili o kadar kötüydü ki bir daha sevebilmem mümkün olmadı :D

    YanıtlaSil

Popular Posts

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *