Meydan Okuma / 16 Gün 16 Yazı #2

Nisan 16, 2020

Bir kuş olsam uçsam uzaklara , Çıksam göğün kanatlılarına, Huzura ersem , sevinsem. Bilmediğim diyarlarda mutluluğa erişsem. 😕 #zuzu #kız #yalnızlık #huzur #aramak #gök #gökyüzü
~Resimler pinterestten alıntıdır.~
Herkese selam!
Bugün meydan okumamızın 2. günü. Bugünün soru ise;
Şu sıralar evde en sevdiğin köşen neresi? Orayı özel kılan nedir?
Benim için şu aralar evde en sevdiğim yer yatağım. 
Çoğu günümü orada geçiriyorum. Alıyorum laptopu, açıyorum Youtube'u, yatana kadar takılıyorum. Sadece kahvaltı ve akşam yemeği için aşağı iniyorum. Bazen yatarak dizi/ film izliyorum. Tembel bir insanın bir günü böyle geçiyor.
Bazen sabahları benim odam çok ışık aldığı için rahat edemiyorum ve annemlerin odasına gidiyorum. Onların odası serin ve fazla ışık almıyor. Orası da en sevdiğim mekan sayılabilir.
Herkes gibi ben de kitap okuma köşem demek isterdim ama şu aralar tembellikten kitap da okuyamıyorum.

Fazla uzatmaya gerek yok. Bugünlük de bu kadar olsun. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere, 
Sağlıklı kalın, Hoşça kalın!

You Might Also Like

14 yorum

  1. O zaman bir kitap okuma gurubuna kaynak olur günlük en az 50 sayfa kitap okumak zorunda bırak kendini yapılması gereken bir ödev olarak bile görsen, kitap okumuş olmak yanına kar kalır sevgiler

    YanıtlaSil
  2. ha haa en güzeli yatak bee yicen uyucan izlicen hehe :)

    YanıtlaSil
  3. hehehh yatak keyiflidir :)))

    YanıtlaSil
  4. Yatak en güzeli :)
    Bende yatakta hep yatangillerdenim.

    YanıtlaSil
  5. yatakta kitap okumak iyi fikir. uygula derim :) sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Otur otur yorulmuyormusun😊. Ama nasıl zaman aktığını bilmezsün öyle.

    YanıtlaSil
  7. Benim de sürekli yatakta aynı şekilde geçiyor :)

    YanıtlaSil
  8. en güzeli yatak, bende çok arzulardım yataktan çıkmamacasına bir gün geçirmeyi:)))

    YanıtlaSil
  9. Bazen olur öyle, şimdilik anın tadını çıkar. Yatağı özleyeceğin günlerin de olacaktır eminim :)

    YanıtlaSil
  10. Öğrencilik kesinlikle bir insanın hayatında yaşayabileyeceği en güzel dönem, keyfini çıkar :)

    YanıtlaSil
  11. Doğru içeriği bulduktan sonra YouTube pek çok kitaptan iyi olabilir :) Neşeli ve sağlıklı sevgilerle :)

    YanıtlaSil
  12. yatak keyfi yapmayalı çok oldu:))

    YanıtlaSil
  13. Yatağın rahatlığı gerçekten neredeyse hiçbir şeyde yok. :)

    YanıtlaSil
  14. Benim için de durum aynı. Yataktan başka vakit geçirebileceğim alan yok maalesef

    YanıtlaSil

Popular Posts

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *