Meydan Okuma/ 16 Gün 16 Yazı #1

Nisan 15, 2020


~Resimler pinterestten alıntıdır.~
Herkese selam!
Bugün blogger arkadaşlarımın yazılarına şöyle bir bakayım dedim ve herkes bir meydan okuma yazmış. Ben geri kalır mıyım? Kesinlikle kalmam. Bu meydan okumayı başlatan Ezgi'ye teşekkür ediyorum. Siz de katılmak isterseniz katılabilirsiniz. Tek yapmanız gereken benim gibi aşağıdaki soruya cevap vermek. Umarım güzel bir meydan okuma olur.


İlk sorumuz ;
Karantina döneminden önce neredeydin nasıl bir yaşam şeklin vardı, şimdi neredesin ne yapıyorsun, günlerini nasıl geçiriyorsun, neler değişti hayatında bu süreçte?

Ben karantina sürecinden önce okulumun yurdunda kalıyordum. Sadece hafta sonları eve geliyordum. Okuldan yurda yurttan okula gibi bir hayatım vardı. Ders çalışma ile ilgili belirli bir düzenim vardı. Sabah kalkıp okula gidiyordum, okuldan sonra kursa, kurstan sonra dinlenip ders çalışmaya başlıyordum. Sonra da uyuyordum. Bazen oda arkadaşlarımla film dizi falan izliyorduk. O zamanlar her ne kadar şikayet etsem de aslında güzel bir yaşantım varmış.

Şu an evdeyim, ailemle birlikte yaşıyorum. Günlerim yeme,içme ve yatma üzerine kurulu. Çeşitli bunalımlar geçiriyorum. Ders çalışma isteğim kalmadı. Karantina nedeniyle yeğenimi göremiyorum ve bu da benim moralimin düşmesinde büyük bir rol oynuyor.
Bazen bu bunalımdan çıkıp origami gibi etkinlikler yapıyorum. Bazen de kendimi mutfağa kapatıp yemek için çeşitli şeyler yapıyorum. 
Uyku düzenim yerle bir oldu. Geçe geç saatlerde yatıp geç kalkıyorum. Gün içinde yorgun oluyorum. 
Eminim bir çoğunuz böyledir. Çünkü dışarı çıkamıyoruz ve evde de yapacak çok bir şeyimiz yok. Tabii bunu değiştirmek bizim elimizde ama onun için bir enerjimiz var mı bilmiyorum. Umarım bu durum kısa sürede değişir.

Bugünlük de benden bu kadar. Umarım yazımı beğenmişsinizdir. Biraz fazla iç dökmeli oldu sanırım bu konuda doluymuşum. 

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere, 
Sağlıklı kalın, Hoşça kalın! 

You Might Also Like

14 yorum

  1. selam şevval, sanırım benim kızımın yaşlarındasın. naçizane tavsiyem, yeni bir şey öğrenmeye çalış, uyku düzenünden başla,ve sevebileceğin bir hobi edin. böyle süreçlerde sinirleri sağlam tutmak lazım. kolaylıklar diliyorum.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Şevval,
    Bu dönem elbette bizlerden çok siz öğrencileri etkiledi, zorladı... Hayatlarınızdaki bu büyük değişim denge sorunu yaşattı tabii, ama yine de bir düzen kurmak kendini korumak da mümkün. Başarırsın sen bunu bence ❤️
    Bak bu meydan okuma da biraz iyi gelir sana, iyi ki katılmışsın🎈

    YanıtlaSil
  3. Hem iadeyi ziyarete geldim hemde bende takipteyim :)
    Okul seslerinde başarılar dilerim.Saglik olsunda inan herşey bir şekilde yolunu buluyor

    YanıtlaSil
  4. Şevval seni o kadar iyi anlıyorum ki benzer dönemlerden geçiyoruz ve benim de motivasyonum sıfırlanmış durumda maalesef. Hiçbir şey yapasım gelmiyor. Eskiden çok keyif aldığım ama hayat akışından sık sık yapamadığım dizi ve film izlemek gibi aktiviteleri bile şu an yapmak zevk vermiyor. Bir an önce bu durumdan,düzensizlikten kurtuluruz inşallah,sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Merhaba,
    bu meydan okuma sayesinde bloğunu yolum düştü ve takibe aldım...
    Bende ilk gün yazım için sayfama beklerim,
    Bursa'dan sevgiler....

    YanıtlaSil
  6. Çoğumuz benzer durumdayız aslında, alışmaya, uyum sağlamaya, moralimizi yüksek tutmaya çalışıyorum. Bir de tabii, sıradanlıktan şikayet ettiğimiz zamanların ne kadar kıymetli olduğunu anlıyoruz, ki bunu da daha çok mutfak faaliyetleri esnasında idrak ediyoruz :)
    Hayırlısıyla geçip gidecek inşallah..
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. ay hadi geçceeek sabır sabır yok bunalmaak bunalınca kalk dans eeeet :)

    YanıtlaSil
  8. Hoş geldin meydan okumaya...
    Biraz sabrederek bugünleri de atlatacağız...

    YanıtlaSil
  9. Geç yatıp geç kalkma bende de oluştu. Bu salgın süreci öncesinde bu saate bile (yorum saatinde göreceğin saat :) kalmazdım, şimdi muhtemelen 3'e kadar oturacağım. Sonra tekrar eski hale dönmek de yorucu olacak. Neyse :) Neşeli ve sağlıklı sevgilerle :)

    YanıtlaSil
  10. Origamii! Son izlediğim dizide yapıyorlardı, ilgimi çekmedi değil :) İnce işlerle uğraşmak huyumdur :)

    YanıtlaSil
  11. Maalesef herkes kafayı sıyırma durumuna geldi. İnşallah bir an önce biter.

    YanıtlaSil
  12. Merhaba bir hobisi olanlar bile sıkılmış durumda ama olaya şu an sağlıklı olmak ve öyle kalmak adına bakıp, evde olduğumuz için çok da kasmamak lazım. Bende kesinlikle evde kalan biri değildim belki yaş itibariyle olabilir bu kadar çabuk adapte olacağımı sanmıyordum, biraz günlük plan ve olumsuz yersiz düşüncelere veda ederek, bugüne kadar yapmayıp sonra yaparım dediğin birşeyler varsa onları yapmak epey faydalı olabilir bir abla tavsiyesi gibi :)

    YanıtlaSil
  13. Bu dönemi bir şekilde atlatmamız lazım. Umarım biter bir an önce. İç dökmeli yazı iyidir 👍

    YanıtlaSil
  14. Maalesef bu dönem bizleri olumlu etkilemedi. En son yurtlarda başkalarını barındırıyorlardı, umarım o açıdan bir zorluk çıkmamıştır.

    YanıtlaSil

Popular Posts

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *