Karantina günlükleri #2: Spora Başladıııım!

Nisan 14, 2020


~Resimler pinterestten alıntıdır.~
Herkese selam!
Nasılsınız bakalım? Karantina süreci nasıl gidiyor? Beni sorarsanız iyi sayılırım. Normal yaşantım pek fazla değişmedi. Sadece yeğen hasreti çekiyorum.

Arada böyle karantina günlükleri yazmayı planlıyorum. Yani bunu bir seri olarak düşündüm. Aklıma estikçe böyle yazı paylaşıcam. Umarım beğenirsiniz.

Malum evdeyiz, bütün gün yiyip, içip, yatıyoruz. Aldığımız kalorilerin haddi hesabı yok. Ee tabii durum böyle olunca kilo almak kaçınılmaz. Buna bir "Dur!" demenin zamanı geldi diye düşünüp dün itibariyle spora başladım.
"Nike Training" isimli uygulamadan bakarak yapıyorum. Şu an kendimi gayet iyi hissediyorum.
Tabii bir boğa burcu olarak yaptığım spor, diyet tarzı şeyler çok uzun süreli olmuyor ama buraya da yazısını yazacağım için bana motivasyon olur, devam ederim diye düşünüyorum. 
Siz de evde çok hareketsiz duruyosanız sağlığınız açısından benimle birlikte spora başlayabilirsiniz.

Bugünlük de benden bu kadar. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere,
Sağlıklı kalın, Hoşça kalın!

You Might Also Like

3 yorum

  1. evdeyim eskisi kadar spor yapamıyorum iyice tembelleştim.

    YanıtlaSil
  2. Her gün bugün başlayacağım deyip başlayamadım bir türlü :)

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar güzel. İlk hafta ben de denemiştim bir şeyler ama pes ettim sonra. Şu anki tek hedefim az yemek. Canım sıkılınca dolabın yanında buluyorum kendimi :D

    YanıtlaSil

Popular Posts

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *