Karantina Günlükleri #1: Neler Yapıyorum?

Nisan 12, 2020


~Resimler pinterestten alıntıdır.~
Herkese selam!
Ben yine bayadır buralarda yoktum. Çünkü yazacak bir şey bulamadım. Geçerli bir sebep bence.

Bu hafta neler oldu size biraz bahsedeyim. Öncelikle hafta sonu için herkese sokağa çıkma yasağı geldi. Yasakla beraber herkes bakkal market gibi yerlere koştu. Ben de bu insanları şaşkınlıkla izledim. 2 gün için gerçekten bu kadar riske gerek var mıydı? Kim bilir vaka sayısı şimdi kaç olacak.

Bu arada bu hafta geçen yazımda bahsettiğim yurt işi halloldu. Annem arkadaşıyla gitti ve eşyalarımı aldı. Bazı eşyalarımın yerini bilemedi tabii. Facetime yaparak anlattım ona. Çok şükür tüm eşyalarımı eksiksiz getirdi.

Geçen gün getirdiği eşyaları güzelce dolaplarıma yerleştirdim. O kadar çok kitabım varmış ki çoğu sığmadı. Zar zor sığdırmaya çalıştım.

Bu hafta bir de kendime yeni aktiviteler bulmaya çalıştım. Yurttan gelen renkli fon kartonlarım vardı. Ben de bunlarla origami yapmaya çalıştım. El işlerinde her ne kadar beceriksiz olsam da yaptığım şey biraz da olsa dinazora benzedi. 

Dün yine annemin istediği üzerine bir kek yaptım. Kendim yaptım diye demiyorum çok güzel oldu :D Ellerime sağlık. Keşke sizlere de ikram edebilsem.
Bu hafta çok film ve dizi izlemedim. İzlersem mutlaka size de fikir olması açısından sizlerle paylaşırım.
Bugünlük de benden bu kadar. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere,
Sağlıklı kalın, hoşça kalın!

You Might Also Like

6 yorum

  1. İnanın sokaga çıkma yasagı duyurusu yapıldıgında işyerinde idim hala şaşkınım

    YanıtlaSil
  2. Yurt işine sevindim. Ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  3. Eşyalarını alabilmene sevindim, mm kek çok severimm <3 :)

    YanıtlaSil
  4. Bence okuduğun kitapları dağıtmalısın yükten kurtar kendini başkaları da faydalansın ☺️

    YanıtlaSil
  5. Eşyalarını yurttan alabilmene sevindim. O gelen eşyaları sığdırmak çok zor oluyor gerçekten ben de sığdıramadım odamda kenara koydum en son kitaplıkta yer olmayınca.. Karantina hakkında dediklerine katılıyorum bu durumda hala cahil davranışların olması beni biraz üzüyor. Hala durumun ciddiyetinin farkında olmayan bir kesim var ne yazık ki :(

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar,

    Birçoğumuz corona virüse karşı önlem alma amaçlı evlere kapanmış durumdayız. Hem kendi sağlığımız için hem de başkalarının sağlığı için temizliğe dikkat ettiğimiz gibi insanlarla olan temasımıza da dikkat etmemiz gerekiyor. Bu zor süreci çoğunlukla evde geçirecek olanlar için faydalı olabileceğini düşündüğüm bir yazı yazmıştım ben de. İzninizle okumanız için sizinle paylaşmayı çok isterim: http://www.ebrubektasoglu.com/yazi/evde-yapabileceginiz-7-keyifli-aktivite/

    Bu zor günleri umuyorum çabucak atlatırız,
    sağlıkla kalın.

    YanıtlaSil

Popular Posts

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *