Sokağa Çıkma Yasağı

Nisan 04, 2020


~Resimler pinterestten alıntıdır.~

Herkese selam!
Dün geceden itibaren artık resmi olarak dışarı çıkamıyorum. Zaten çıkmıyordum ama bazen işlerimi halletmek için markete falan gidiyordum artık onu da yapamayacağım. Dışarı çıkmayı 3 seneyle kaçırdım. 
Böyle olacağı belliydi, yaşlılarla çok dalga geçmiştik. Şimdi sıra onlarda.
Babam dün haberi gördükten sonra bana bakıp güldü. "Hehe dışarı çıkamicaksın şimdi sen ehe" falan dedi. Bu evde iyice psikolojim bozuluyor arkadaşlar. 
Bir de ufak bir mesele var. Bizim yurdu detaylı dezenfekte edeceklermiş. Salı veya Cuma günü yurda gidip eşyalarımı almam gerekiyor. Bizim arabamız yok. Annem arkadaşından rica etmişti siz giderken bizde gelebilir miyiz diye. O da sadece beni götürecekti ama şimdi kişisel arabalar da 3 kişiden fazla alamicaklarmış. Bir de zaten ben gidemem. Annem de benim eşyalarımı bulamaz. Ne yapacağız hiç bilmiyorum. Keşke yurda gidip geldikten sonra gelseydi yasak.

Şimdi resmi olarak karantina da olduğuma göre kendime uğraşlar bulmalıyım. Pazartesiden itibaren online derslerimiz başlıyor. 3 sınıf bir arada olacağız. Bir sınıfla da kavgalıyız. İnşallah saç baş girmeyiz. Çok kalabalık olacağız. Verimli olur mu hiç bilmiyorum.

Gözlerim çok yorulduğu için telefona sık bakmamaya çalışıyorum. Ama telefon harici yapacak çok da bir şey yok. Şarkı açıp dans edeyim bari. Bundan iyi aktivite olamaz.
Babama diyorum bana mandala al onu boyayarak vakit geçireyim diye ama almıyor bir türlü. Sizin önerileriniz var mı? Bu karantinada telefonsuz neler yapabilirim? Yazarsanız çok sevinirim. 
Gitmeden önce bir şarkı önerisi yapayım hemen size. Tesadüfen bu şarkıyı keşfettim ve çok hoşuma gitti. Umarım siz de beğenirsiniz.

Bu günlük de benden bu kadar. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere, 
Sağlıklı kalın, hoşça kalın

You Might Also Like

15 yorum

  1. Aa, çok kötü olmuş keşke eşyalarını aldıktan sonra gelseydi... İzinli alarak gidebilirsiniz galiba, bilemedim.. :(

    Ay telefon ve bilgisayara bakmaktan benim gözler çok kötü oldu birde üstüne kitap okuyorum... sıkılmamak için gözden olcez galiba :( Çizim yapmayı deneyebilirsiniz... yeni bir yemek ya da kek tarifi yapabilirsiniz, eğer yapabiliyorsanız mutfakta kendinize hobi edinmek en iyisi bence :))

    Şarkı çok iyi, tam benim tarzım, teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  2. 20 yaş altı bu yasağı beklemiyordu Gerçekten sizin için zor bir durum özellikle de yurtta kalanlar için. Bence kitap okuyabilirsin mutlaka evin dokunmadan kitaplar vardır ya da okuduğum bölümle ilgili araştırmalar yapabilirsin.

    YanıtlaSil
  3. 3 ayla ben de yasaklanan tayfadanım :( ben de yurttan gecen hafta gelmiştim ailemin yanına. Sizin için de büyük talihsizlik olmuş gecmiş olsun..

    YanıtlaSil
  4. Bence makreme , bez bebek yap :D ben bu sıkıntıda her an ona sarabilirim. yapan bir arkadaşım kafa dağıtmaya birebir diyor...

    YanıtlaSil
  5. ay hadi yurt eşyalarına bir çözüm bulursunuz yaaa. ben bol dizi izliyom laptoptan. zaman nasıl geçiyo anlamıyom ki :) şarkı ve dans ben de çok severiiim :)

    YanıtlaSil
  6. Benim oğlumda seninle aynı durumda.Umarım bu günler geçer ve bir an önce sağlıkla mutlu yaşantımıza döneriz.

    YanıtlaSil
  7. Bende 2000li olarak kaçırıyorum.
    Ve yurtta kaldı eşyalarım .
    Okulların açılacağını da sanmıyorum.

    YanıtlaSil
  8. Yasağa kurallara uymadıgımız icin getirdiler en kisa surede diger yas gruplarina da gelecektir o zaman sende babana bakip gulersin 🤣🤣🤣

    YanıtlaSil
  9. Biz 20 yaş altı için sokağa çıkma yasağı gerçekten kötü oldu :( Umarım yakın zamanda virüs olaylarından kurtuluruz da yasak kalkar . Evde sıkılmamak için yapılabilecek birçok aktivite var . Bunlardan biri : Telefonda ki ekran görüntülerini temizleyebilirsin . Böylece telefon hafızan dolmaz . Ben silerken çok yorulmuştum ya :)

    YanıtlaSil
  10. Neşeli ve sağlıklı günlere... :)

    YanıtlaSil
  11. Büyük geçmiş olsun, umarım eşyalarına bir an önce kavuşursun.

    YanıtlaSil
  12. Deepten geldim takibe aldım :) sağlıklı günler :)

    YanıtlaSil
  13. Benim günlerim de kitap, dizi ve işle geçiyor. Bolca kitap okunabilir.

    YanıtlaSil
  14. ben farklı alanlarda okumalar yapıyorum. sen de kitap okuyabilirsin:)

    YanıtlaSil

Popular Posts

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *