Meydan Okuma / 16 Gün 16 Yazı #6

Nisan 20, 2020



~Resimler pinterestten alıntıdır.~
Herkese selam!
Evet arkadaşlar ben yine giremedim buralara. Karantina depresyonu yaşıyorum galiba. Bir de dün parmağımı baya kesince iyice moralim düştü ve meydan okumaya çok devam edemedim. Ama kaldığı yerden devam edicem artık.
Bugünün sorusu "Son günlerde sana ilham veren ne okudun, izledin, gördün? İster listele, ister tek tek anlat. Senin yaratıcılığına kalmış."

Son günlerde Danla Biliç'in son videosu bana ilham verdi. Benim doğum günüm yaklaştığı için pasta videolarında gezip duruyorum ama hiçbiri içime sinmiyor. Danla Biliç'in videosunda yaptığı pasta ise tam benim istediğim pasta gibi oldu ve yapacağım pasta hakkında bana ilham vermiş oldu.

Bu meydan okumaya aslında büyük bir hevesle başlamıştım ve öyle devam edeceğini düşünmüştüm ama ne yazıkki bir günüm bir günümü tutmuyor. Bir gün enerjim tavan iken diğer gün yerlerde olabiliyor. Enerjim yokken de buraya yazı yazmak istemedim. Umarım beni affedersiniz.

Bu günlük de benden bu kadar. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere,
Sağlıklı kalın, Hoşça kalın!

You Might Also Like

3 yorum

  1. Ne zaman gelirsen hep burada
    seni bekliyeceğiz 😊

    YanıtlaSil
  2. Çok normal evdeyiz havalar güzel ama biz stresli ve kısıtlıyız, kendini başka şeyler içinde extra kasmana gerek yok, parmağın için çok geçmiş olsun, ne zaman yazarsan kendi adıma ben o zaman okurum, sevgiyle kal :)

    YanıtlaSil
  3. Eminim ki hayalindeki pastayı yapacaksın. Açıkçası ben de yazı girecektim sözde ama yine tembelliğe vurmuş durumdayım, bu açıdan rahatsız olma derim. Dediğin gibi isteksiz olunca insan canı pek bir şey yapası gelmiyor

    YanıtlaSil

Popular Posts

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *