Aşk101 Dizi Yorumu

Nisan 29, 2020

Aşk 101 dizisinin konusu ne? Netflix'den yeni Türk dizisi Aşk 101 ...

Tür: Gençlik, Komedi
Bölüm Sayısı: 8
Yayın Tarihi: 24 Nisan 2020
Oyuncular: Kubilay Aka Alina Boz, Mert Yazıcıoğlu
Kaan Urgancıoğlu, Pınar Deniz
Yönetmen: Ahmet Katıksız, Deniz Yorulmazer

~Resimler pinterestten alıntıdır.~
Herkese selam!
Bugün Netflix'in Hakan: Muhafız ve Atiye'den sonra yeni Türk dizisi olan Aşk101'in yorumuyla karşınızdayım.
Kısaca bir konusundan bahsedeyim;
Olaylar 1998 yılında geçiyor. Haylaz 4 lise öğrencisi okuldan atılmayla karşı karşıya kalırlar. 1 öğretmen hariç herkes bunların okuldan atılmasını istemektedir. O öğretmen ise Burcu'dur.Eğer Burcu öğretmen giderse bu 4 öğrenci için hiçbir şans kalmayacaktır. Bu 4 öğrencinin aklına muhteşem bir fikir gelir ve bu fikir için onlardan çok farklı olan, okul temsilcisi olan Işık'tan yardım isterler. Planları ise; Burcu öğretmeni aşık ederek okulda kalmasını sağlamak. Bunun içinse okula yeni gelen Kemal hoca'yı seçerler. Ve macera başlar.

Ben diziye çok önyargılıydım. Hatta bu önyargı yüzünden bir ara başlayıp 2 dakika izledikten sonra "Ay çok çirkin bu" diyip kapatmıştım. Ama daha sonra oyuncuların güzelliği yüzünden tekrar başlamak istedim ve iyiki istemişim. Çünkü çok akıcı bir dizi. İftara kadar zamanın nasıl geçtiğini anlayamadım. Bir günde bitirdim diyebilirim. Olaylar içinde sürükleniyorsunuz ve ne olacağını asla bilemiyorsunuz. Oyunculuklar güzeldi, konu da güzeldi. Bu ikisi birleşince de ortaya güzel bir dizi çıkmış. Tek bir sorun çok fazla küfür içermesiydi. Yani ne gerek vardı bu kadar küfre? 
Bu  küfürler az olsaydı 10/10 bir diziydi. İzlemediyseniz ve zamanın nasıl geçtiğini anlamayacağınız sürükleyici bir dizi istiyorsanız hiç beklemeden direkt bu diziyi izleyin bence.

Bugünlük de benden bu kadar. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere,
Sağlıklı kalın, Hoşça kalın!

You Might Also Like

9 yorum

  1. İlk 10 dakikasını izledim sadece ama devam edeceğim.İzleyip beğenen birçok arkadaşım var.

    YanıtlaSil
  2. Çok önyargılıydım ama siz böyle diyince önyargım azaldı .
    Şu sıralar 3 dizi takip ediyorum o yüzden pek izleyebileceğimi sanmıyorum ama fikir almış oldum sayenizde .
    Hayırlı ramazanlar :)

    YanıtlaSil
  3. Bende çok önyargılıyım ama beğenenler çok. Bir şans veririm

    YanıtlaSil
  4. Diziyi izlemeyi vakit bulamadığım için bırakmıştım zorla geri başlatacaksın :)

    YanıtlaSil
  5. Ben de her yerde bu diziyle karşılaşır oldum. İnstagramda, youtubeda, bloglarda :))) Ön yargılıydım aslında hala öyleyim. Ama bi şans verilebilir sanırım bakalım :) elinize sağlık

    YanıtlaSil
  6. Ahhh ben de ilk bölümünü izledim ama nedense devam etmek gelmedi içinden :(

    YanıtlaSil
  7. heey saol, lise dizisi en sevdiğim tür, hemen izleyiim :)

    YanıtlaSil
  8. müzikler, oyuncular hoştu, sinan ı çok sevdim. evet sadece argo yakışmamış :)

    YanıtlaSil

Popular Posts

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *