Karantina Günlükleri #7: Dershane :(

Haziran 28, 2020


~Resimler pinterestten alıntıdır.~
Herkese selam!
Bugün yine karantina günlüğü yazmak istedim. Çünkü biraz bir şeyler oldu ve onları sizlerle paylaşmak istedim.
İlk olarak geçen bahsettiğim dershane sınavına gittim. Sınav sadece Tyt matematik ve geometriydi. 80 soru 120 dakikaydı. Nasıl geçtiğini anlatmadan önce sınav başlamadan yaşadıklarımı anlatmak istiyorum. 
En geç 09.45te dershanede olmamız gerekiyordu. Ben de orhangaziden geleceğim için ne olur ne olmaz erkenden kalkıp yola çıktım. Bir saat erken gelmiştim. Görevliye falan sorup yerleştim sınıfa. İlk gelen bendim tabiki. Sonra başka sınıfa aldılar beni. Orada baya insan vardı ve herkes birbirini tanıyordu. Bir yalnız bendim ve üzüldüm. Biraz da utangacım hemen kaynaşamam insanlarla. O an da kaynaşamadım ve yalnız takıldım. Hayatımın en kötü anlarıydı. Bir de bize siperlik verdiler. Sınav boyunca siperlik ve maskeyle durduk. Bu da baya zorladı beni. Hatta şu an kulaklarımın arkası aşırı acıyo. Kızarmış bir de. Gözlüğüm falan hareket edince baya kötü oluyor. Hem havanın sıcaklığı hem sınav stresi hem de bu maskeler...
Dershaneye giderken de hem maske hem siperlikle olacakmışız. 7 saat nasıl dayanacağız bilmiyorum. Kulaklarımı kesmek zorunda kalırım artık. 

Sınavın nasıl olduğuna gelecek olursak matematik kısmını biraz yapabildim ama geometri kısmı gerçekten aşırı zordu. Matematik kısmında en azından bazı sorularda kalem oynatabildim ama geometride soru bana ben soruya baktım. Çoğu kişide öyle sanırım. O yüzden takmadım hiç.
Sınıfım da 3. Sınıfmış sanırım. Ayy bir de 8. Kattayım. Sınav günü çıkarken canım çıktı bir de her gün in çık nasıl yapacağım hiç bilmiyorum. Asansör var ama virüs sebebiyle kullanılmıyor. Bu arada virüs demişken baya katı kurallar koymuşlar. Sosyal mesafeye uyulması için her şeyi yapmışlar. Kurallara uymayanları o gün derslere sokmuyorlarmış. Bu yönden içim rahat ama yollarda virüs kapar mıyım bilmiyorum. Her gün de o bir buçuk saat yolu nasıl çekeceğim acaba. Gerçekten yorulacağım. Buraya da vakit bulup yazmaya çalışırım ama çok da giremem. Boş günlerim ne zaman bilmiyorum. Pazartesi öğreneceğim. Ona göre hareket ederim.
Bu arada bayadır da bir yüz temizleme sabunu arıyordum ve geçen gratiste baya uygun fiyata Bee Beauty'nin keçi sütlü sabununu gördüm. Bir tanesi 7 tlydi. İkincisi de 1 tlye geliyordu. İki tane aldım. Yorumlarını okuyunca da iyi ki aldım dedim. Baya övmüşler. Ben de kullanalı iki gün oldu. T bölgemdeki yağlanmamı baya azalttı ve çenemdeki sivilcemsi şeyleri de geçirmeye başladı sanırım çünkü kaşınıyor. Şu anlık memnunum. İhtiyacınız varsa indirim de varken bir bakın derim. Bu arada keşke sponsorlu olsa ama maalesef değil :) Kendi paramla aldım. Beğendiğim ve öven de çok olduğu için size söylemek istedim. 
Şimdilik benden bu kadar. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere, 
Sağlıklı kalın, Hoşça kalın! 

You Might Also Like

6 yorum

  1. Umarım çabalarının karşılığını alırsın. Sağlıklı gidip gelirsin. O sabunu bende çok duydum ama almamıştım. Baya öneren ve memnun kalan var. İndirimi öğrenmem iyi oldu. Bugün bir gidip bakarım. Bir de killi sabununu çok öneriyolar ona da bak derim

    YanıtlaSil
  2. Bu durumda dersaneye gitmek zor ama umarım emeğinin karşılığını alırsın! :) Sonraki senelerin çok çok güzel geçer, bu zamanlardan da olabildiğince keyif alırsın. Sınav senesi stresi gerçekten insanı zorlayabiliyor ama güçlü olmak lazım sonrası için. :)

    YanıtlaSil
  3. Şevval öncelikle maske için ufak bir tavsiye maskenin kulak kısımlarına lastik geçirip arkadan bandana gibi yap. Annem babam sürekli kullandığı için böyle bir yol geliştirmişti. Böylece kulakların acımayacaktır. Bunun dışında sınav çalışmalarının ilk ayları her zaman zor oluyor. Zamanla emin ol kendine daha fazla güvenip daha çok soru çözeceksin. Şimdi şansına dönem de kötü bir dönem. Yanında bolca dezenfektan ve su taşı hele ki 8 katlı bir binadan inip çıkacaksan :) Umarım bundan sonrası senin için çok daha güzel ve istediğin şekilde ilerler. İnsanlarla iletişim konusunda da zamanla arkadaş edinirsin ilk gün her zaman çok zor değil midir? Üniversiteye geldiğim ilk ay her gün ağladım bu sosyallik bakımından şimdi son seneme geçtim ve bir şekilde arkadaş edindim zamanla her şey oturuyor. Kendine çok dikkat ett :)

    YanıtlaSil
  4. Bence sorun yapma kaynaşırsın ilk günün bu sonuçta. Maskelerle siperlikler zor olur eminim. Ama bu katı kuralların olması bir yandan iyi. Kötü sonuçlar olmasını istemeyiz. Umarım herşey gönlünce olur. Derslerin başarılar diliyorum. :)

    YanıtlaSil
  5. maskenin kulağını acıtmaması için aletler var onlardan al kesin. keçi sütü ben de kullanmıştım sabun çok iyi gelmişti. dershanedekilere de yavaşça alışırsın canını sıkma. yollar da nasıl geçtiğini anlamadan biter umarım. sınav senesi çok zor oluyor sizin daha zor olacak. kardeşim de 12.sınıf oldu Allah yardımcınız olsun...

    YanıtlaSil

Popular Posts

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *