İyi ki doğdun dünyalar güzelim ❤️

Haziran 18, 2020



Herkese selam!
Bugünkü yazım çok özel bir yazı. Yeğenimin doğum günü için bir yazı yazmak istiyorum. Bu yazıyı buraya yazmamın sebebi de ileride yeğenimin karşısına çıkma ve okuma ihtimali. Okursa mutlu olur belki.

Elminam, canım yeğenim. Seni herkesten her şeyden çok seviyorum. Bugün senin doğum günün ve ben seneler sonra da okuyabilmen için buraya bir yazı yazıyorum. 
Hayatın boyunca nerede olursan ol düştüğünde hep seni kaldıracak bir teyzen var. Nerede olursam olayım ne zaman ihtiyacın olursa bir "Teyze" demenle yanındayım.
Ne çok seviyorum seni. Daha ablam evlenmeden hayaller kurardım. Ablam evlencek ve  bir yeğenim olacak. Sonra bir haber geldi. Dünyaya gelmek için hazırmışsın. Koşa koşa gittik hastaneye. Orada geceyi gündüz ettik. Biraz inatçıydın gelmek istemedin. Tekrar tekrar gittik. Gelmedin. En sonunda zorla çıkardık seni. Güneş gibi doğdun dünyamıza. 

Bu ilk fotoğrafın. Hastaneden eve geldiğimde hemen arkaplanım yapmıştım ve her telefonu elime aldığımda öpüyodum. 

Bu da ikimizin ilk fotoğrafı. Seni o kadar korkarak kucağıma almıştım ki. "Ya canını acıtırsam?" diye yüreğim ağzıma gelmişti. Ama bana bakışını görünce tüm korkularım gitti. Melek gibiydin. O kadar miniktin ki. Gerçekten çok çabuk büyüdün. Ama klasik bir laf vardır ya "Benim gözümde hala minnacıksın". Sen ağlayınca canımdan can gidiyor, sen gülünce Dünyalar benim oluyor. İyi ki senin teyzenim, iyi ki yeğenimsin, iyi ki doğmuşsun ve evimize neşe olmuşsun. Seni çok seviyorum ve hayatım boyunca sevmeye devam edeceğim. Ömür boyu her nerede olursan ol, kafanı kaldır; oradayım. Doğum günün kutlu olsun dünyalar güzelim ❤️

Yeni yaşın böyle gülücükler getirsin. 

Seni çok seven teyzen

You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *