Karantina Günlükleri #5 : Enerjim Kalmadı

Haziran 15, 2020


~Resimler pinterestten alıntıdır.~
Herkese selam!
Uzun bir aradan sonra yine burdayım. Arkadaşlar gerçekten yazmak için enerji bulamıyorum. Havalarında sıcaklaşmasıyla bende enerji denilen bir şey kalmadı. Mayışıp kalıyorum koca gün. Koca gün Youtube.
Diyet ve spor da yalan oldu. Bir güzel kilo verdim aslında. 1 ayda 4 kilo verdim. Ama bir süre sonra doktor ve annemin dediklerine dayanarak bıraktım ve hayvan gibi yemeye devam ettim. Tabii bunun sonucu da 2 kilo geri aldım. Pişman değilim tabii ki yemek yemek mükemmel bir şey ama insan zayıf olmak istiyor. Bir daha hayatımı riske atan bir durum olana kadar yani bir 20 kilo falan alana kadar diyet yapmak istemiyorum. Sizler için tavsiye niteliğinde bir yazı yazıcam inşallah enerji bulabilirsem. Merak ederseniz yakında buralarda olur. 

Şu bir kaç haftadır sağlığım da pek iyi değil. 6 aydır falan benim çarpıntılarım vardı. Çok çabuk yorulup nefes nefese kalıyodum. Asla kalbimle ilgili bir problemim olduğu aklıma gelmedi ve 6 ay böyle yaşadım. Geçen gün nihayet bu durumu evdekilere söyledim ve sağlık ocağına gidip kan tahlili oldum. Hap verdi sadece. Daha sonra annem ve ben ikna olmadık ve özel hastanede bir kardiyoloji profesörüne gittik. EKG, ultrason derken en sonunda bana kalp kapakçığımın gevşek olduğunu söyledi ve hap verdi. 2 ay sonra tekrar kontrolüm var ama göğsüm inanılmaz ağrıyo kaç gündür. Arada kalbime bıçak batıyor gibi falan da oluyor. Nolacak böyle bilmiyorum. Şu anlık ameliyatlık bir şey yokmuş ama her an olabilir sanırım. Böyle böyle yaşayacağız.
Kendimi yaşlanmış hissediyorum :)

Güzel bir konuya gelelim şimdi. Benim sokağa çıkma yasağım tamamen kalktı çok şükür. Yine evdeyim tabii bir şey yaptığım yok ama yasak olmayınca özgür hissediyor insan kendini.
Ayy bir de aranızda fal bakmayı bilen var mı yaa? Varsa atayım da bakıverin bee :)
Bugünlük de benden bu kadar. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere, 
Sağlıklı kalın, Hoşça kalın! 

You Might Also Like

6 yorum

  1. Sevgili Şevval umarım iki ay sonraki kontrolünde her şeyin yolunda olduğunu söylerler. Yemek yemek çok güzel ama sağlık daha önemli lütfen kendine ve yediklerine dikkat et :) Az az da olsa spor yapmaya çalış. Benim de son günlerim oldukça sıkıcı hiç enerjim yok. İttire kaktıra kpss çalışmaya başladım. Dediğin gibi havalar sıcak olduğu için iyice mayışıyorum gün sonuna doğru ama bir şeyler yapmayıp yatınca da kendimi suçlu hissediyorum :( Umarım bir an önce enerjimizi toplarız. Fighting Şevval! :)

    YanıtlaSil
  2. Çok geçmiş olsun umarım ilerlemez sağlıksal problemlerin. Şu sıralar herkes öyle yaz geldi ya artık oturduğumuz yerden bile kalkasımız gelmez

    YanıtlaSil
  3. Geçmiş olsun canım :) hayattaki en önemli şey sağlık valla. Dikkat et kendine çok yorma kendini

    YanıtlaSil
  4. Çok geçmiş olsun ❤️ Umarım kötü bir şey çıkmaz ve iyi olursun. Evet haklısın bu aralar hava çok sıcak. Benim de hiçbir şey yapasım gelmiyor valla. Koca gün yatıp yuvarlanıyorum. Dışarı falan çıkmak bu sıcakta imkansız oldu valla. Gerekli ihtiyaçlar olmadıkça çıkmıyoruz bizde. Bazen akşam serinliğinde yürüyüşe çıkıyoruz o kadar

    YanıtlaSil
  5. kıyamam çok geçmiş olsun kendine iyi bak tabii bi de doktora gitmeyi sakın ihmal etme amaaa :)

    YanıtlaSil
  6. Acaba bu çizimleri sen mi yapıyorsun?

    YanıtlaSil

Popular Posts

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *