Film Önerisi: Who Am I

Mayıs 25, 2020



Tür: Gerilim
Süre: 1 saat 46 dk
Yönetmen: Baran Bo Odar
Oyuncular :  Tom Schilling, Elyas M'Barek, Wotan Wilke Möhring

"İşlerin böyle sonlanacağını bilseydim her şeyi daha farklı yapardım. Görünmez kalırdım. Bir hiç olarak. Ama artık bir hiç değilim. Dünyanın en çok aranan bilgisayar korsanlarından biriyim. Ben kimim? Adım Benjamin. Bu da benim hikâyem." 
~Resimler pinterestten alıntıdır.~
Herkese selaaaam! 
Öncelikle herkesin bayramını kutlar ve ellerinden öperim. Harçlık da isterim ama hehhehe. 
Bugün eve tıkılıp kaldığımız bu günlerde canınız sıkılmasın diye bir film önerisiyle geldim. Filmi uzun zamandır izlemek istiyordum ve az önce bitirdim ve hemen dedim ki "Bunu bloga yazmalıyım ki herkes izlesin". Gerçekten aşırı iyi bir film. Hemen sizin için bir konusunu özet geçeyim;

Bir oğlanımız var. Adı Benjamin. Bu oğlanımız hep dışlanmış, ezik bir insan. Kendini bilgisayara vermiş ve bu konuda baya da bir gelişmiş. Tüm sistemlere erişebilecek kıvama gelmiş. Bir gün sevdiği kız için sınav sorularını üniversitenin sistemine girip çalacakken yakalanıyor ve zorunlu hizmet cezası alıyor. Bu ceza da çöpleri toplamak. 
Çöpleri toplarken tamamen hayatını değiştirecek biriyle tanışıyor. Bu kişinin adı da Max. Max'te hackerlik ile ilgileniyor ve bir grubu var. Bu gruba Benjamini de katarak yeni işlere başlıyorlar. Max'in amacı hackerlıkta uzman olan MRX'in ilgisini çekmek ve takdirini almaktır. Ama işler böyle yürümez ve tahmin edilemez şeyler olur. 

Filmi spoiler vermeden bu kadar anlatabilirim. Filmde eleştirilebilecek hiçbir şey yok resmen. Film kusursuz. Hele bir sonu var kii ağzınız açık kalıyor resmen. Ben izlerken bir an durakladım ve tekrar tekrar şok oldum. Evet, tekrar tekrar şok olunacak bir sondu. Bu filmi izleyin, izlettirin. Kesinlikle bir baş yapıt. Filme puanım 10/10. Filmden aldığım bir kaç fotoğrafı da sizlerle paylaşmak istiyorum;

Burda biraz La Casa De Papel havası var sanki. 


Hmm biraz gönderme seziyorum. 


Piksel piksel olmasaydı çok iyi fotoğraftı. Benjamin'ine sahip çıkan bir grup

Bu günlük de benden bu kadar. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere! 
Sağlıklı kalın, Hoşça kalın! 

You Might Also Like

7 yorum

  1. Aaa bu filmi hiç duymamıştım. Hackerli filmleri pek sevmem ama bakarım bir

    YanıtlaSil
  2. Ayy bu filmi izlemistim. Cok guzel film yaa bayılıyorum. Tekrar tekrar izlenir

    YanıtlaSil
  3. Hackerlı filmler çok iyi oluyor yaaa insanın ufkunu açıyorlar filmler bittiğinde hacker olmak istiyorsunuz 😄

    YanıtlaSil
  4. Tuttum bu sinemayı akşama :)

    YanıtlaSil
  5. Başarılı bir film, başlarda biraz sıkılmıştım ama sonradan acayip güzelleşiyor. :)

    YanıtlaSil
  6. izlediimdii, sevdimdiii :)

    YanıtlaSil

Popular Posts

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *