Karantina Günlükleri #3 : Boş günler

Mayıs 09, 2020



~Resimler pinterestten alıntıdır.~
Herkese selam!
Nasılsınız? Beni sorarsanız iyi sayılırım. Ablama geldim bir kaç gün önce. Koca gün yeğenimle zaman geçiriyorum. Tabii bunun artı yönlerinin yanında eksi yönleri de var. Mesela ramazan sebebiyle geç yatıyorum ama geç kalkamıyorum. Çünkü yeğenim sabah kalkıp bağırmaya başlıyor.

Günlerim çok boş geçiyor. Sporu bıraktım. Diyet falan gitti zaten. Zayıf olmak istiyorum ama bunun için bir şeyler yapmaya enerjim yok. 

Vee asıl önemli olay bu akşam doğum günümü kutlayacağız. 2 gün önceydi aslında ama asla gününde kutlayamıyoruz. 2 gün önce sadece ufak bir tatlıya mum dikip üflemiştim bu gece ise pasta üflicem. Bu arada tüm doğum günü yorumlarınız için teşekkür ederim.

Bu arada ben yine telefona geçtim ve blogger'ın mobil temaya geçtiğini gördüm. Ben ısınamadım bu temaya yaa. Keşke eski hali kalsaydı. 

Canımı sıkan bir durum daha var aslında. Takipçi sayım düşmeye başlamış. 100 olacak diye sevinirken azaldı bir anda. Siz de haklısınız buraya fazla giremiyorum ama üzüldüm yine de. Neyse canınız sağ olsun. 

Sizin de karantina da günleriniz benimki kadar boş geçiyor mu ya? Siz neler yapıyosunuz?

Bugünlük de benden bu kadar. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere! 
Sağlıklı kalın, Hoşça kalın! 

You Might Also Like

8 yorum

  1. Karantina günleri maalesef düzenimizi bozdu umarım en kısa zamanda eski yaşantımıza dönme imkânına kavuşuruz

    YanıtlaSil
  2. Ayy bitse şu günler de eski halimize dönsek keşke

    YanıtlaSil
  3. Maalesef ki herkes aynı durumda istesekte bir şeylere odaklanamayıp boş geçirebiliyoruz. Ben elimden geldiğince bir şeyler yapmaya çalışıyorum. Bu arada doğum günün kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
  4. Ne yazık ki öyle karantina günleri bütun düzenler alt üst oldu..

    YanıtlaSil
  5. Maalesef aynı, düzen tamamen bozuldu. Geç yatıp geç kalkıyorum kalkınca yemek yap, iftar bir çay içiyiö derken tekrar sahur oluyor. Resmen boşlukta gibiyim...

    YanıtlaSil
  6. heey güzel geçti mi doğumgünüün :) olsun çoğalır yinee, du yazayım seni yine seçmelerdeee :)

    YanıtlaSil
  7. Medem hiç gününde kutlamamaya alıştın o zaman doğum günün kutlu olsun :))
    Bende bloggerin yeni yönetici panelini sevmedim :)

    YanıtlaSil
  8. Ayy karantina sebebiyle biz de turkiyeye gelemedik. Amerikada cok sikici yapacak hicbir sey yok. Benim de gunlerim bos geciyo

    YanıtlaSil

Popular Posts

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *