Dizi Önerisi : Unorthodox

Mayıs 11, 2020



Tür: Dram
Bölüm sayısı: 4
Yönetmen: Anna Winger
Oyuncular: Shira Haas, Amit Rahav, 
Jeff Wilbusch
Ülke: Almanya

~Resimler pinterestten alıntıdır.~
Herkese selam! 
Bugün yeni bir dizi önerisiyle karşınızdayım. Bu dizi de bir oturuşta bitirilecek bir dizi. 
Kısaca bir konusundan bahsedeyim;

Esther adında bir kızımız var. Bu kızımız 19 yaşında. Diğer herkesten farklı bir kız. Ailesi artık onun evlenmesi gerektiğini düşünür ve görücü usulü bir şekilde evlendirir. Aslında kocasıyla ilişkisi mutlu bir şekilde gitmektedir ama kocası Yahudilik dininin musevi inancına bağlı olduğu için Esther buna uyum sağlamakta biraz zorlanır. Kocasının her şeyi annesine anlatması da bardağı taşıran son damla olur ve Esther evden kaçarak annesinin yanına Almanya'ya gider. 
Almanya'ya gittiğinde annesinin yanına gitmeye cesaret edemez ve bir kafede karşılaştığı çocuğun peşine takılır. Bu çocuğun arkadaş grubuyla da tanışır ve artık Almanyadaki tek arkadaşları onlar olur. Beraber zaman geçirmeye başlarlar. 
Ama aynı zamanda da kocası Esther'in Almanya'ya kaçtığını öğrenir ve onu aramaya başlar. 

Ben diziyi çok beğendim. Bir oturuşta bitirdim. Esther'in mücadelesini çok beğendim. Diğer kadınlara da örnek olabileceğini düşünüyorum. 
Kocasının da karısı için yaptığı şeyleri çok beğendim. Spoiler vermeden anlatmam pek mümkün değil ama değişti diyebilirim. 
Diziyi izlerken dinimizin Yahudi diniyle çok benzediğini fark ettim. Çoğu şeyimiz benziyor. Ama onların ibadetleri bana göre biraz daha korkunç. Hatta size şöyle bir kaç fotoğraf bırakayım;


Musevilik dini gereği güzelim saçlarını kazıtıyor. 

Geleneklerle dolu korkunç ve bir o kadar da 
ilginç düğünlerinden bir kare. 

İşte böyle hem ilginç hem korkunç bir dizi. Ama çok da güzel. 9/10 veririm. Tavsiye de ederim. 

Bugünlük de benden bu kadar. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere! 
Sağlıklı kalın, Hoşça kalın! 

You Might Also Like

12 yorum

  1. Aa hiç duymamıştım bunu. İzleyeyim bak güzel tavsiye oldu

    YanıtlaSil
  2. I love this drama. He set an example for many women.

    YanıtlaSil
  3. Ayy ben bunu ilk ciktigi zaman izlemistim. Cok iyi bir dizi

    YanıtlaSil
  4. haftasonu izledim ben de iyiydi :) the world of married ve killing eve izliyon muu, ikisi de öyle heycanlı kiii :)

    YanıtlaSil
  5. Farklı bir yabancı dizi konusu dediğin gibi biraz türk dizilerini andırıyor. Merak ettim. Teşekkürler

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel anlatmışsın konuyu ben de merak ettim şimdi.iyi öneri oldu.
    Teşekkürler Şevval��

    YanıtlaSil
  7. İnş devamı gelir bu dizinin çok begenmistim ama çok kisaydi.

    YanıtlaSil
  8. Çok fazla görüyorum son zamanlarda. Kısacık ve ilgi çekiciymiş gerçekten hemen listeme ekledim. Teşekkürler, Şevval :)

    YanıtlaSil
  9. Ben de bir oturuşta izledim. Güzeldi. Tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
  10. Ben izlemedim daha şans vereyim :D hep en çok izlenenlerde çıkıyor

    YanıtlaSil
  11. Tarayıcıda birkaç sekme birden açık, sana yazıyorum diye gitmişim başka bloga yorum göndermişim. Tam "yayınla" tuşuna bastım öyle fark ettim :) Neyse yabancıya gitmedi :)

    Bir de sana göndereyim, hatırladığım kadarıyla :) Doğru yorum dönüp dolaşıp kürkçü dükkanını buluyor işte :)

    Bu diziye Netflix'te birkaç kez rastlamıştım, ama beni çekmemişti. Ama ondan bahsettiğin bu yazıdan sonra belki bir şans verebilirim diziye :) Zaten bölüm sayısı da az :) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
  12. Ben de beğenenlerdenim. Hikaye gerçek oyunculuklar çok iyiydi

    YanıtlaSil

Popular Posts

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *