Karantina Günlükleri #4: Diyet ve Spor

Mayıs 17, 2020


~Resimler pinterestten alıntıdır.~
Herkese selam!
Bugün yine bir karantina günlüğü ile karşınızdayım.
Öncelikle cuma günü verilen dışarı çıkma iznimden bahsetmek istiyorum. 
O kadar çok heyecanlıydım ki anlatamam. Dışarı çıkmak aşırı iyi geldi. Dışarısı da çok güzeldi. İlk olarak annemle birlikte pazara gittik. Bir şeyler aldık. Sonra marketleri gezdik. Tartı gelecekti A101e onu aradım ama kalmamış. Ben de A101den yeşil çay alıp çıktım. Tartıyı da üç buçukçudan aldım. Daha sonra annemin arkadaşına gün parası almaya gittik. Oradan da eve geçtik.
Oruçlu olduğum için beni aşırı zorlayan bir gün oldu. Hava da aşırı sıcaktı. Çok zordu yani. 
Diğer tanıdığım insanlar çok eğlenmiş ama. Arkadaşlarıyla buluşmuşlar. Onları görünce de üzüldüm. Kendimi yıkık gibi hissettim :)

Gelelim tartıyı alma sebebime;
Diyete başladııııım!
Kilomla hiçbir zaman barışık bir insan olamadım. Çok da kilolu değilim aslında ama versem de fena olmaz. Bir haftadır da bunun için uğraşıyorum. Diyet ve spor yapıyorum. Şu an 3 kilo verdim sayılır. İsterseniz yine ilk zamanlarki gibi diyet günlüğü yazabilirim. Ne yediğimden ve hangi sporları yaptığımdan bahsederim. Ya da her hafta böyle yazmak yerine sadece bir tane "Nasıl kilo veriyorum?" yazısı yazabilirim. Sizin tercihinize bağlı.

İlk defa bozmadan bu kadar uzun diyet yapıyorum galiba. Karantina değerlendirilmeli. 

Başka bahsedeceğim bir şey kalmadı sanırım. Bunlar dışında günlerim yine boş geçiyor. Bir değişiklik yok yani. 

O zamaaaaan bugünlük de benden bu kadar. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere!
Sağlıklı kalın, Hoşça kalın! 

You Might Also Like

11 yorum

  1. Aaa diyet ve spor mu. Bana çok ters şeyler valla ama 3 kilo da az değilmiş. Bence diğer insanlara örnek olması açısından nasıl zayıfladığını yazabilirsin.

    YanıtlaSil
  2. Aa cok sevindim senin adina. 3 kilo az degil valla. Tebrik ederim. Nasil zayifladigini yazmak iyi fikir bence

    YanıtlaSil
  3. eğer vermen gereken kilo az ise 3 kilo gerçekten oldukça iyi bir rakam, ben de vereceğim inş...

    YanıtlaSil
  4. Biz insanlar yapacağımız konuları abartıyoruz. İstedik mi yaparız=) Dışarı çıkabildiğine sevindim, değerlendirmek lazım fırsat oldu mu, iyi hissediyor insan:)

    YanıtlaSil
  5. Aynadaki yansıma aynı ben :)) görünce güldüm.
    Diyeti tartıyla mı yapacaksın. Bu moral bozmaz mı her gün kilolara

    YanıtlaSil
  6. Benimde spor yapmaya ihtiyacım var. Ama yapabiliyor muyum. Tabi ki hayır
    Bence için nasıl geliyorsa öyle yazmalısın.😊

    YanıtlaSil
  7. ne tatlı, sevindim çıkmanaa :) diyet kolay gelsin, ramazanda sıcakta zor tabii dee ama sporla olur tabii :)

    YanıtlaSil
  8. benımde kılo takıntım var 1,5 kılo kadar. :)

    YanıtlaSil
  9. Bu zor günlerde sporu kesinlikle öne almalıyız. Tebrikler...

    YanıtlaSil
  10. Başarılar dilerim 😊 karantinada ben çok zorlandım diyet yaparken 😔 başta iyi gitsemde bir kaç haftadır çok aksattım 🙄

    YanıtlaSil

Popular Posts

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *