YENİ Mİ NORMAL BİZ ZATEN ANORMAL! MİMİ

Haziran 20, 2020


~Resimler pinterestten alıntıdır.~
Herkese selam!
Bugün geçen gün sevgili Deep'ciğimden gördüğüm bir mimi sizlerle paylaşmak istedim. Onun yazısına da bakmak isterseniz tık tık!
Bir de çok sevgili blog arkadaşımız da bu mimi yazmış. Onun da yazısına bakmak isterseniz  tık tık!

Gelelim mim'e!

1.Korona sürecinde vaktinizi ne ile geçirdiniz?

Ben bu sürecin 2 hafta süreceğini düşünüyodum. Şimdi bu düşüncem aşırı saçma geliyor ama o zamanlar her şeye daha iyi gözle baktığım için 2 haftaya her şey normale döner ve okula devam ederiz diye düşündüm. Bu düşüncem yüzünden de ilk 2 haftayı ders çalışarak geçirdim. Daha sonra her şey daha da kötüleşince yani uzaktan eğitim uzayınca her şeyi saldım. Geleceğe dair umudum kalmadı ve kendimi dizi filmlere verdim. Gün içinde dizi film, akşamları da ailecek survivor keyfi yapmaya başladık. Ders falan yalan oldu.

2.Yeni normal sizin için ne ifade ediyor?

Yeni normal benim için özgürleşmeyi ifade ediyor. Yani yasağımın da kalkmasıyla özgür bir kuş gibi oldum. Tabii yine tedbiri elden bırakmamak lazım. Çok kalabalık yerlere asla gitmemeye ve maske takmaya özen gösteriyorum. İnşallah sizde böyle yapıyosunuzdur.

3.Kendinizle ilgili anormal bulduğunuz bir şey var mı?

Sanırım yok. Ama illa bir şey demem gerekiyorsa bu süreçte mutfakla çok haşır neşir oldum. Bu biraz bana göre anormal sayılır. Çünkü daha önce yemek yapmaya ilgi duysam da hiç mutfağa girip de yapayım dememiştim.

4.Gezmelere başlanmalı mı,ilk nereye gitmek istersiniz?

Yanii pek bu konuda bir şey diyemem ama tedbirlere uyuldukça gezilebilir bence. Çünkü 4 aydır herkes evde çok bunaldı ve gezmek istiyorlar. Ben de bu sene çok tatil yapmak istiyordum ama bu süreçte pek içim rahat olmaz. Gidebilseydim Antalya, Bodrum gibi tatil yerlerini görmeyi isterdim. Bunun yanında bir tatil daha yapıp Ankara, Adana, Gaziantep gibi yerlere gidip tarihi yerleri gezmek, geleneksel yemeklerini de yemek isterdim.

5.Gerçekten normale tamamen dönebilecek miyiz?

Bence ne kadar bu süreç bitse de insanların içinde hep bir korku kalacak. Hapşuran ya da öksüren birini görünce uzaklaşmaya ve korkmaya başlayacağız. Her yeri ellememeye çalışacağız. İnsanlarla temastan kaçınacağız. Bence böylesi her zaman için daha doğru. Çünkü virüs olmasa da her yerde bakteriler var ve hasta olabiliriz. Bu yüzden tam olarak normale dönemeyebiliriz.

Bu mimde bu kadardı. Katılmak isteyen herkesi davet ediyorum. Tek yapmanız gereken soruları cevaplamak. 
Bugünlük de benden bu kadar. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere!
Sağlıklı kalın, Hoşça kalın! 

You Might Also Like

6 yorum

  1. Eğlenceli bir mim. Dediğin gibi normale dönsekte eskisi gibi olunmaz

    YanıtlaSil
  2. Diziler filmler şarkılar... :)))

    YanıtlaSil
  3. Ayy ne güzel bir mim bu. Bir blogum olsaydı ben de katılırdım hemen. Eğlenceli bir yazı olmuş canım

    YanıtlaSil
  4. ay hadi geçcek hepsiiii unutcaz her şeyyiii :) önceki yazına yorum yapamadım yaaa, maşallah yeğenine ikinizin fotisi de çok tatlı amaaa :) öp onu benim için deee :)

    YanıtlaSil
  5. Biliyo musun bende ilk başta bu kadar uzun süreceğini düşünmemistim. O yüzden eşyalarımın bir çoğu yurta kalmıştı. Daha yeni gittim aldım ;)

    YanıtlaSil
  6. Mimi baslatan bendimmm:)))
    Yazmana cok sevindim
    Evet gercekten bu sürecin tamamen bitmesine olan umudum gün geçtikçe azalıyor:(
    Takipleselimmm;)

    YanıtlaSil

Popular Posts

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *