Karantina Günlükleri #6: Yanlış Teşhis

Haziran 24, 2020


~Resimler pinterestten alıntıdır.~
Merhaba sevgili herkes! 
Bir gün herkes Berfu Yenenler girişi yapacak :) 
Bugün yine bir karantina günlüğü ile karşınızdayım.
Karantina günlüğü yazmayı seviyorum çünkü hem kolay hem de seviliyor. 
Dün benim için biraz koşuşturmalı bir gün oldu. Biz beni bir doktor daha görsün istedik ve Bursa Şehir hastanesi'ne kardiyolojiye gittik. Söylediği şeyler beni çok şaşırttı. Çünkü kalbimin gayet sağlıklı olduğunu, kapaklarımda hiçbir sıkıntı olmadığını söyledi. Bu çarpıntı ve nefes darlığının psikolojik olduğunu söyledi ve hap yazdı. Hapı sabah akşam kullanıp bitince yine kontrole gidicem. Eğer devam ederse psikiyatriye yönlendircek. Beni sinirlendiren olay o kadar para verip gittiğimiz doktorun yanlış teşhis koyması ve bir ay boyunca bana kalp hapı kullandırtması oldu. Valla bu devirde hangi doktora güvenceğini bilemiyor insan. Hepsi birbirinden farklı söylüyor. Şu an bir şey olmadığı için mutluyum ama.
Hastane de aşırı kalabalıktı. Otobüslerde sosyal mesafeye asla uyulmadı. Hastanede sıra beklerken de öyleydi. Randevu saati falan da gecikti. Baya bekledik. Yorucu oldu. 

Hazır Bursaya gitmişken dershaneme de uğradık konuştuk. Cuma günü seviye sınavı yapılacakmış, pazartesi de başlıyormuş. Yurtla konuştum açılmayacakmış. Gidip geleceğim. Bir yorucu 2 ay daha beni bekliyor. Hatta sınava kadar baya bir yorulacağım.

Sizden naber? Hep kendimden bahsetmek olmaz, biraz da sizi sormalı değil mi?

Bu günlük de benden bu kadar. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere, 
Sağlıklı kalın, Hoşça kalın! 

You Might Also Like

10 yorum

  1. Ayy sevindim hiçbir şeyinin olmamasına. Tabii bir ay kalp hapı kullanmak kötü olmuş ama olsun. Umarım ilaç işe yarar canım. Geçmiş olsun

    YanıtlaSil
  2. geçmiş olsun sevindirici bir haber bu. Allah tüm hastalara şifa versin güzelim.

    YanıtlaSil
  3. Geçmiş olsun. 1 ay sonunda herhangi bir sıkıntı olmaz umarım. Evet sosyal mesafe kurallarına uyanların sayısı git gide azalıyor malesef.

    YanıtlaSil
  4. benim de kalp kendini zaman zaman belli ediyor ama görünürde bi şey yok demişti doktorlar sanırım stres, geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  5. kalp hastalığı olmaması iyi. psikolojik ise kendini dinle, meditasyon yap, ibadet et ve hobilerle uğraş inşallah kısa zamanda düzelir bu durumun. geçmiş olsun. boş yere ilaç kullanman kötü olmuş kalp ilaçları risklidir bir de ama neyse umarım bir daha böyle yanlış teşhiş yaşamazsın. sınavında başarılar dilerim :)

    YanıtlaSil
  6. Yaa ben uzak kalınca durumları hiç bilmiyorum, çok geçmiş olsun Şevval, umarım hiçbir sorun çıkmaz. Kalple ilgili durumlar bazen gerçekten psikolojiye bağlı olabiliyor. Önündeki yorucu dershane günleri için de başarılar. Bende de durumlar yoğun, 2 aylık ev karantinasından sonra işler çok hızlı başladı. Hastalanmamaya çalışıyorum :)

    YanıtlaSil
  7. Aaaa gerçekten çok sevindim durumunun iyi olmasına. Artık doktorlara da güven kalmadı resmen... Umarım ilacı aldıktan sonra durumun daha iyiye gider :) Sınav ve dershane koşturmasında sana şimdiden bolca güç diliyorum. Şu sıralar benim de durumum stabil :) Evdeyim Kpss düzeni oturtmaya çalışıyorum. Biraz zorlu ilk düzene girene kadar. :( Bunun dışında yine dizi film falan filan her zamanki gibi :)

    YanıtlaSil
  8. Sorun olmamasına sevindim eğer kahve ve çay fazla tüketiyorsan onlar da çarpıntı yapabilir, ben hiç kullanmıyorum nerdeyse, sınav haftamda bile. Gece kalbim deli gibi çarpıyordu uyandırıyordu yoksa. :) Sevgiler..

    YanıtlaSil

Popular Posts

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *